Domácí úkoly

3.4.
Prv- v učebnici si přečti str. 38-39
odpověz rodičům na tyto otázky:
Co ti hrozí za úraz doma?
Jaká nebezpečí číhají na silnici?

Čj - vybarvi obrázek - urči správně pády podstatných jmen
pád podst. jm..pdf

2.4.
Dobrý ráno, děti!
nejprve si zkontrolujte úkoly ze včerejšího dne a napište opravu.
Správné řešení: správné řešení čj 63-2a, 64-3a, 1.4..docx

dnes si vezmeme čtení
otevřte si čítanku na straně 68 budete také potřebovat sešit "Čtení" - na novou stránku napište název článku a autora. článek si nejprve přečti potichu, pak nahlas rodičům a nyní opiš věty do sešitu a doplň: čtení str. 68.docx
můžeš k tomu nakreslit obrázek.

také si procvičíme český jazyk
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/vyjmenovana-slova-po-p/vyznam-vyjmenovanych-slov/prirazovani.html
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/vyjmenovana-slova-po-p/rada/cviceniP1.htm

Pokud si budete chtít se mnou popovídat, jak se vám daří, tak si na Skype najděte 3. třída Bosonohy a v pátek od 9 - 10 hodin mi můžete zavolat.

Prosím rodiče, aby mi případné dotazy či posílané výsledky posílali na mail cernbos@seznam.cz (jedná se o email určený výhradně pro dobu, kdy děti budou pracovat z domova).

M-Geo
Také přeji všem krásné dobré ráno,
dnes a zítra, milí třeťáčci, se budete věnovat geometrii, konkrétně tématu Kružnice - shlédnete několik videí, přečtete si zápis, splníte ústně dva úkoly a nakonec vypracujete několik cvičení v pracovním sešitě (rodiče nemusí posílat, v pondělí pošlu emailem správné řešení, podle kterého si Vaši práci zkontrolujete).
Zde najdete odkazy na videa, zápis, úkoly a cvičení z PS Geo: Kružnice_1_úvod.pdf
Přeji hezký den, s pozdravem LSi.

1.4.
Vážení rodiče, zítra 2.4. od 17:00 Vám nabízíme možnost zúčastnit se online konzultačních hodin. které povede pan ředitel (více na: https://www.skolabosonohy.cz/zs/aktuality). S přáním pěkného dne LSi.

Dobrý den, děti!
Opět vás moc a moc chválím za vaši práci na úkolech z AJ v jazykové učebně. Všechny splněné úkoly si postupně procházím, jak mi je posíláte, a píši vám tam své hodnocení - podle toho poznáte, že už mám úkol zkontrolovaný. Tentokrát jsem rozdala mnoho jedniček za správně vypracovaný úkol email, kde jste odpovídaly na otázky ke Gregovu e-mailu.
Dneska jsem vám otevřela záložku Angličtina3 s novými úkoly a těšit se můžete i na nové příběhy Colina v počítačové zemi:-) Máte v úkolech i jednu novou nahrávací aktivitu, kterou jsme spolu ještě nezkoušely. U aktivity máte napsaný přesný postup, jak pracovat. Věřím, že se s ní popasujete, ale kdybyste si náhodou někdo nevěděl rady, napište.
Přeji vám krásný, dneska trochu mrazivý, den a opatrujte se!
A.N.

1.4.
Všem přeji krásné dobré ráno,
ráda bych vám připomněla, že vše, co vypracováváte, si schovávejte a po návratu do školy mně budete odevzdávat.

Než začneme psát nové cvičení, máte hotovou opravu za cvičení předcházející?

Dnes si procvičíme nejen vyjmenová slova, ale i učivo, které jsme probírali dříve.
učebnice na str. 63/2a
na papír napiš 1.4., 63/2a napiš první 2 věty a u každé naznač ZSD
pak u těchto vět napiš nad slova číslovkou jaký je to slovní druh

také si zopakujeme vyjmenovaná slova:
učebnice str. 64/3a - vypiš všechna slovní spojení, pokud v nich doplníš alespoň jedno tvrdé y.

31. 3. 2020 používání SmartClass+, naší jazykové učebny

Vážení rodiče,
nabídka některých úkolů k vám přichází prostřednictvím úloh v prostředí SmartClass+, lidově řečeno "jazykové učebny".
Protože je to pro vás novinka, může se stát, že hlavně na počátku využívání této on-line výuky se objeví nějaké problémy a nechce vás systém poslouchat. Věřte, že i naši učitelé se snaží se systémem zkamarádit.
Pokud se vám a vašim dětem něco v učebně nedaří, nebojte se mě přímo zeptat. Napište mi mail, nebo zkuste zavolat na mobil či skype.
Podle svých možností prověřím funkčnost systému a můžu vás podle instrukcí navést. Ideální je na to skype a sdílení obrazovky.
Nebojte se mě kontaktovat, rád vám pomůžu. Stanislav Skřička

31.3.
Dobrý den přeji, nejprve se dnes pustíme do kontroly včerejšího úkolu
správný text správné i-y str. 63-4, 30.3..docx

Tak jak vám to dopadlo? Všichni máte 0 chyb? Doufám, že ano!

Ve cvičení, které jste psali včera, budeme dnes pokračovat. Udělejte si na papíře 3 sloupečky:

  1. sl. rod mužský
  2. sl. rod ženský
  3. sl. rod střední

a teď většina z vás ví, co nás čeká. Do každého sloupečku vypište podstatná jména k danému rodu. Nápověda: rod mužský 14 slov, rod ženský 4 slova, rod střední 3 slova

30.3.
ČJ_Dobré ráno, začínáme nový týden a hned se pustíme do práce.
otevřte si učebnici na str. 63 na folii si udělejte cvičení 63/3a

pak se podívejte na cvičení 4., to si napíšeme na papír, kde už nějaká cvičení máte. Udělali jste všichni opravu? pak na papír napište dnešní datum, tj. 30.3. 63/4 a můžete začít psát. Držím pěsti, ať se vám to podaří bez chybičky!

zopakujte si vyjmenovaná slova po M
https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida/vyjmenovana-slova-po-m

M_Krásné dobré ráno všem ;o)
Nejdříve chci velmi pochválit děti, od kterých jsem během minulého týdne viděla jejich práci z matematiky a samozřejmě děkuji i rodičům, že ji ofotili, naskenovali či jinak poslali emailem. Věřím, že práci mi pošle i zbývajích pár dětí, bude-li to možné ;o)
A co nás čeká dnes v matematice?
Od dnešního dne do středy se budeme věnovat násobení čísly 10 a 100.
Zde máte studijní text, který si přečtěte (je to trochu delší zápis, který bychom si ve zkrácené verzi lepili do sešitu, ale nic prosím, nelepte, jen si projděte, přečtěte, podle potřeby znovu přečtěte...): Násobení 10 a 100.pdf - máte v něm i odkazy na videa, kde toto učivo také vysvětlují...
Zde učivo procvičujte: Násobení 10 a 100_procvičování.rtf Třeťáci, za cvičeními tentokrát najdete vždy ještě jeden úkol - sebehodnocení, kde Vás poprosím, abyste zhodnotili, jak toto učivo zvládáte.
Rodiče pak opět poprosím o zaslání vyplněných cvičení (tentokrát však na email LenkaS8246@seznam.cz - jedná se o email určený výhradně pro účely zasílání prací žáků, které chci uložit na delší dobu, což na pracovním emailu z důvodu omezené kapacity nelze); opět platí, pokud práci pošlete později, nic se neděje, ale budu za ni ráda, děkuji. To je pro dnešek vše. Další úkoly nás čekájí ve čtvrtek a v pátek, kdy se budeme věnovat geometrii.
Opět doporučují procvičování na stránkách:
http://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php
https://skolakov.eu/
http://www.rysava.websnadno.cz/Matematika-3rocnik.html – M (klidně i z 2. ročníku)
Během příprav na výuku jsem narazila na online stránky na procvičování finanční gramotnosti hravou formou, doporučuji - https://www.zlatka.in/cs/
Mějte se hezky a opatrujte se, s pozdravem Lenka Simandlová.

27.3.
Přeji všem krásné ráno,
opět se pustíme do práce. Máme poslední pracovní den v tomto týdnu.
Nejprve připomínám, že ještě všichni nemáte vypracovaný úkol v jazykové učebně (ČJ 2), tak ještě dnes úkol vypracujte. Potom si zopakujte nahlas vyjmenovaná slova po B, L, M a P. Nezapomněli jste je? Určitě ne, protože mně často těmito slovy vítáte, když vcházím do třídy.
Opět si dnes něco napíšeme. Vezměte si papír, na kterém už máte jedno cvičení a také opravu tohoto cvičení.

Napište dnešní datum, číslo stránky a cvičení, to je:
27.3.
62/2
Nejprve si přečtěte slova z nápovědy, zapřemýšlejte, jaké i-y do slov doplníte a teprve potom začněte cvičení psát. Pokud si netroufáte hned, můžete si to vyzkoušet na folii, tak jak to děláváme spolu ve třídě.

Během dne pošlu rodičům správně doplněná slova, společně si to pak zkontrolujte a opět za cvičení napiště počet chyb a opravu. Správné řešení správné i-y_čj 62-2a (1).docx

Nazapomínejte si nahlas každý den číst!

Budu ráda, když si zopakujete psaní i-y po L
https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida/vyjmenovana-slova-po-l

26.3.
Dobré ráno,
doufám, že jste se všichni dobře vyspali a můžeme se pustit do práce.
V jazykové učebně máte další úkol - ČJ 2.
V prvním cvičení máte napsané správně i-y ke cvičení ze str. 61/2. Zkontrolujte si toto cvičení a napište si opravu na stejný papír, kde jste úkol vypracovávali.
Ve druhém cvičení - budete psát malé slohové cvičení. Vaším úkolem je odpovídat na jednotlivé věty, které máte napsané u kostek.
Tak a teď se můžete s chutí pustit do práce. Držím pěsti, ať se vám práce podaří!

25.3.
Děkujeme všem rodičům, kteří již zaslali kontaktní email. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lenka Simandlová.

Dobré ráno všem, dnes si vezmeme hodinu čtení. Bute mít za úkol přečíst článek v čítance na str. 64. Nejdříve celý článek přečtěte rodičům nahlas. Potom si jej přečtěte znovu potichu a čtěte pozorně, budete mít za úkol dolpňovat věty.
Zde naleznete vložený úkol: čtení 25. 3..docx

v české jazyce si dnes procvičte vyjmenovaná slova po B https://skolakov.eu/

24.3.
Dobrý den, děti,
určitě už jste zvládly vyjmenovaná slova po P, teď si je pomaličku začneme procvičovat písemně.
Najděte si učebnici na straně 61 a písemně vypracujte cvičení 2.
Jakmile budeme mít s paní učitelkou emaily na vaše rodiče, pošlu vám správné řešení, které si potom s rodiči společně zkontrolujete. Za cvičení napiště počet chyb, abyste měly přehled, jak se vám jednotlivé práce daří. Všechna cvičení, která vám budu zadávat, piště postupně na papíry, které mně po návratu do školy odevztáte.

Jinak vás musím pochválit za vypracované úkoly v "jazykové učebně". Většinou se Vám úkoly povedly splnit moc pěkně.

Prv - přečtěte si stranu 37 a zapamatujte si, jak ošetříme drobnou popáleniu, odřeninu a zlomeninu.

Ještě jednou dobrý den,
chtěly bychom všechny rodiče žáků 3. ročníku poprosit o zaslání kontaktního emailu, abychom Vám na něj mohly případně posílat hromadné materiály, správné řešení úkolů apod. V tuto chvíli mi chybí kontakty na rodiče 6 dětí, od zbývajících rodičů jsem během roku nebo v posledních dnech kontakt dohledala v emailové schránce.
Děkuji, s pozdravem Lenka Simandlová (simandlova@skolabosonohy.cz).

AJ - Dobrý den, děti!
Procházela jsem si vaše vypracované úkoly z minulého týdne a moc vás chválím. Většinou je máte bezchybně splněné, jen sem tam se objevila malinkatá chybička:-). Jak jste úkoly zvládli a zda tam máte chybičku, uvidíte vždy po odeslání úkolu v přehledu vaší práce. Jelikož jste tentokrát úkoly tak pěkně splnili, dostali jste všichni, kteří jste na nich pracovali, za svou práci jedničku. Pokud měl někdo se cvičeními nějaký problém, napište mi prosím na e-mail: nadvornikova@skolabosonohy.cz.
Dnes jsem pro vás připravila úkoly nové, kde už kromě opakování bude i nové učivo. Tak s chutí do toho! Cvičení najdete v adresáři Angličtina2, nemusíte je dělat najednou, budete mít na vypracování zase týden.
Mějte se krásně, nezlobte a pomáhejte rodičům!
A.N.

23.3.2020
Dobrý den milé děti a Vážení rodiče,
tento týden nás v matematice čeká procvičování hlavně slovních úloh (výpočty a odpovědi), písemného sčítání a odčítání, zaokrouhlování trojciferných čísel a opakování geometrie (polopřímky, rovnoběžky, různoběžky, kolmice a délky stran obdélníku)... nebojte se, vypadá, že je toho hodně (když jsem teď viděla vše sepsané, také jsem se trochu lekla...), ale úkoly jsou zase rozděleny pro jednotlivé dny a věřím, že vy, děti, si s nimi hravě poradíte ;o) Na rodiče mám tentokrát prosbu, že až děti vypracují úkoly pro pondělí až středu (slovní úlohy, pís. sčítání a odčítání + drobné doplňující úkoly), pošlete mi jejich práce emailem, děkuji. Samozřejmě opět platí, pracujte podle Vašich možností, pokud mi práci pošlete až v pátek, o víkendu, nic se neděje, jen bych chtěla Vaši zpětnou vazbu.
Práci pro děti dnes vložím ve dvou formátech (Wordpad a pdf) - pokud dokument z Wordpadu otevřete ve Wordu, je možné, že se text trochu "zpřehází".
M3_2t_SÚ_sčít_odčít.rtf
M3_2t_SÚ_sčít_odčít.pdf
Úkoly v PS geo si zkontroluji hromadně, až se vrátíme do školy, nemusíte mi nic skenovat ani posílat (geo úkoly z minulého a tohoto týdne byly a jsou opakovací, nebylo to nové učivo - to budeme řešit jinak).
Pokud by bylo potřeba s něčím poradit, neváhejte mě kontaktovat emailem.
Opatrujte se, pomáhejte rodičům, prarodičům i mladším sourozencům a těším se na Vás,
s pozdravem Lenka Simandlová (simandlova@skolabosonohy.cz).

20.3. Dobrý den, děti, od 16.3. máte vloženy do ČJ úkoly v jazykové učebně Robotel (https://www.skolabosonohy.cz/zs/projekty/jazykova-ucebna), tak jak psala paní učitelka Simandlová. Zatím úkoly vypracovalo pouze 8 žáků, za vypracování vás moc chválím. Byla bych moc ráda, aby se zapojilo více žáků tak, aby do neděle byly úkoly splněny.

AJ - Dobrý den, děti!
Do angličtiny nebudeme zatím dělat žádná cvičení v pracovních sešitech, ale připravila jsem pro vás několik cvičení v jazykové učebně, kam se můžete přihlásit z domu přes stránky školy. Cvičení najdete v adresáři Angličtina1. Kdo máte možnost, tak si cvičení udělejte a vyplněná mi je odešlete ke kontrole. Dávejte na sebe pozor, ať jste zdraví!

18.3. ČJ - sešit BFLM - naučit se vyjmenovaná slova po P, vybarvit obrázky a podtrhnout barevně v tabulkách tak, jak jsme to dělali u ostatních písmen
procvičovat vyjmenovaná slova: https://skolakov.eu/
ČT - každý den nahlas 20 minut číst
ČT - každý žák přečtě 1 knížku a po návratu do školy povykládá stručný obsah
PRV - přečíst str. 35-36 a tužkou doplnit do sešitu na papír, který jsme si vlepili

16.3.
Vážení rodiče a milé děti, v následujících dvou týdnech Vás prosím, abyste se, podle Vašich možností, zaměřili na procvičování následujících okruhů z M: násobení a dělení, písemné sčítání a odčítání dvouciferných a trojciferných čísel, slovní úlohy. Na tento týden Vám také do M rozepíši i několik úkolů z PS Geo a v pdf dokumentu Vám zde vložím několik matematických úkolů...

Učivo můžete procvičovat i online (možná znáte):
http://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php – M i ČJ (doporučuji)
https://skolakov.eu/ - ČJ, M
http://www.rysava.websnadno.cz/Matematika-3rocnik.html – M (klidně i z 2. ročníku), ale i ČJ
https://www.umimecesky.cz/cviceni-i-y-vyjmenovana-slova – vyjmenovaná slova (doporučuji)

Od tohoto týdne bude také žákům k dispozici online učení prostřednictví jazykové učebny Robotel (https://www.skolabosonohy.cz/zs/projekty/jazykova-ucebna - na tomoto odkazu naleznete potřebné informace, pokud by i tak nastal problém, obraťte se na mě nebo pana ředitele).

Matematika 16. - 20. 3. T1 Po 16.3. Pojmy polovina, čtvrtina, desetina (pdf), PS geo st.8/cv. 2 A, B, C
Út 17.3. číslo x-krát menší než... (pdf), PS geo st.10/ cv 1, 2, 3
St 18.3. číslo x-krát větší než... (pdf)
Čt 19. 3. Matematické operace a jejich pojmy (pdf)
Pá 20. 3. PS geo str. 10/4, str-11/5, 7
M3_16._20.3..pdf

Prosím, určitě se neděste, že bychom po Vás chtěli vše hned teď. Věřím, že situace není lehká pro Vás ani pro nás... Nevíme, jak vše máte doma nastaveno, zda mají všechny děti přístup k internetu nebo tiskárně, zda máte dostatek času se s dětmi zadaným úkolům věnovat každý den... Za mě bych uvítala, kdybyste s dětmi denně, podle Vašich možností, procvičili (krátkými úkoly) něco z M, něco z ČJ a také každý den věnovali alespoň 20 minut čtení...
Věřím, že situaci zvládneme všichni, jak nejlépe budeme moci. Pokud byste cokoliv potřebovali, neváhejte mě kontaktovat.
S pozdravem Lenka Simandlová (simandlova@skolabosonohy.cz).

11.3.2020
Vážení rodiče,
od středy 11.3. 2020 je z nařízení vlády uzavřena základní škola. Děti včera dostaly všechny sešity a měly si vzít domů také ostatní pomůcky a učebnice.
V průběhu následujících dní budou na stránkách třídy zadávány úkoly z jednotlivých předmětů. Další informace budou doplněny také na stránkách školy.
Doufejme, že uzavření bude co nejkratší. Pokud byste měli jakékoliv nejasnosti ohledně úkolů nebo dotazy, neváhejte mě nebo jiné vyučující Vašich dětí kontaktovat e-mail či telefonicky. S pozdravem Lenka Simandlová (simandlova@skolabosonohy.cz)

10.3.
M - DÚ: PL čtverec (vlepeno v M2), zaokrouhlování čísel na desítky a stovky (lísteček vlepený v M2) - bylo by na čtvrtek 12.3.
čt 12.3. a pá 13.3 - jednotky objemu (vlepeno v M2), 2 PL obdélník (mají si vlepit do M2); PS geo 29/1A, 1D
procvičujte písemné sčítání a odčítání; násobení; matematické pojmy pro sčítání/odčítání/násobení/dělení; opakovat si geometrii (bod, přímka, úsečka, polopřímka, trojúhelník, čtverec)

9.3. čj - BROŽ. Pětimin. str. 26/ prostřední sloupeček doplnit a u podstatných jmen určit pád, napsat za slovní spojení

4.3.
M - zítra minutka (písemné odčítání, násobilka, slovní úloha - dnes dostali žáci podobný typ slovních úloh na procvičení domů)
M - DÚ: dokončení cvičení 1 a 2 z pracovního listu z úterý (slovní úloha, písemné odčítání - 4 řádky) ČJ - brož. Pětiminutovky - dopsat str. 3

28.2.
M - DÚ: PL - G trojúhelník, PL - Procvičování obvodu a obsahu čtverce (tento, prosím vlepit do M2) - oba si vyberu v úterý 3.3.
PS Geo - opravy a doplnění úkolů (str. 27 - 28)
Lísteček foto (svátek matek) - kdo ještě neodevzdal.

27.2. ČJ 2 - do sešitu z boržurky VS str. 5/f

24.2.
Zítra si, prosím, vzít PS do geometrie.
Ve čtvrtek 27.2. minutka - písemné + trojciferných čísel do 1000, násobení a dělení, geometrie (přímka, polopřímka).
M - dú: PL - dokončit, vlepit do M2 (někteří stihli ve škole celé nebo část).

14.2. ČJ - brožurka Pětiminutovky str. 18, 22 / celá strana
M - PL písemné sčítání trojciferných čísel; PL písemné odčítání dvouciferných čísel, Ma pyramidy - sčítání; PS geo: str 28 /cv. 1A, 1B, 1C (pro chybějící: PS Geo: celá str. 28; sešit M1 - opravy; VV - někteří dokončit práci Planeta

16.2.
HV - zde mohou děti trénovat rytmus k bubnům.

11.2.
M - DÚ: dopočítat PL vlepený do M2 + DÚ - PL volně (písemné sčítání trojciferných čísel) - do čtvrtka 13.2.
Prosím, kdo jěště nemá koupený nový sešit M2 (523) a ví, že ve stávajícím má již málo místa, pořiďte nový, děkuji. LSi.

10.2. ČJ 2 - brožurka VS str. 3/c ČJ - VS str. 4/c, d, e - doplnit do brožurky

12.2. ČJ - opakovat ústně po str. 53 brožurka VS str. 4/a, b PRV - bude zkoušení od kapitoly Člověk
M - DÚ PL (do úterý), v pondělí (10.2.) si vzít sešit do geometrie
pro chybějící: PS geo: str 14/ cv. 2B; str 15 celá
Příští týden v úterý minutka (souhrnné procvičování i s úkolem z geometrie: polopřímka, body)

V pátek 7.2. prosím, vzít do matematiky PS geometrie.

5.2. ČJ - brožurka Vyjmenovaná slova - dokončit str. 1 ČJ 1- 52/ 2a -první 3 věty, i-y obtáhnout, podtrhnout slovesa a za větu napsat, zda je to VJ nebo S

4.2. ČJ 2- 53/3a- dokončit, i-y obtáhnout
M - připomínám, zítra s sebou vzít i matematiku a jinak vše podle rozvrhu
M pro nemocné: PS geometrie - str.14/1A,B,C a 2A

3.2.
Zítra si, prosím, vzít do matematiky PS geometrie, děkuji.
Připomínám, že zítra máme první tělesnou výchovu - nezapomenout oblečení a obuv.
M - DÚ: PL (do středy 5.2.)
pro nemocné: do M2 z učebnice vypracovat: str25/cv. 12, dále pouze vypočítat slovní úlohy str.24/3, 4, 6 a str. 25/10, 13 - pouze výpočet a jednotku délky
Ve středu si prosím kromě učiva z rozvrhu (ČJ, ČT, AJ, PRV) vzít ještě matematiku (uč. + M2), děkuji, L.S.

ČJ - procvičovat vyjmenovaná slova po L brožurka Pětiminutovky - str. 2

Prv - opakovat si od kapitoly Člověk

30.1.
Od pondělí 3.2. máme změněn rozvrh hodin - změna v ŽK.
Od úterý začínáme cvičit.

29.1.
Zítra, tj. 30.1. bude změna v rozvrhu:
1.hodina: geometrie
2.-4.hodina: projekt "Prostředí školy a třídy"
5.hodina - dokončení projektu/geometrie a samozřejmě v druhé polovině rozdávání vysvědčení :o)
nezapomenout obal na vysvědčení

29.1. Čj - brožurka Pětiminutovky str. 1 - dokončit brožurka Vyjm.slova - str. 1/c

28.1.2020
Zítra (29.1.) místo matematiky budou mít děti hudební výchovu. Děkuji za pochopení, LS.

27.1. ČJ 1 - 51/2 třetí a čtvrty řádek, obtáhnout I-y

22.1
ČJ 1 - 50/2 dokončit a obtáhnout barevně i-y
AJ - pracovní sešit 47/1 - seřaď obrázky podle příběhu

20.1. ČJ 2 - 47/2 - poslední 3 řádky

17.1.
M - DÚ:

  1. PL procvičování čísel do 1000 (děti dostávaly včera, do úterý 21.1.)
  2. opravit pololetní písemnou práci (do sešitu M2) + prosím, písemku podepsat od rodičů (do 21.1.)
  3. dopočítat tabulku +/- do 1000 (sešit M2, do 21.1.)
  4. slovní úlohy (opět jen výpočet; s 13/30, s 14/35, s 16/42, 43; s17/49, 50, 51;psát do sešitu M2; do 21.1.)
  5. malované počítání (do středy 22.1.)

15.1. ČJ 1 - 46/ 2 dokončit a podtrhnout y-i bubu nosti zelený tenký fix
M - dokončit samostatnou práci ze školy (netýká se dětí, které dnes byly na plaveckých závodech, ale pokud by chtěly ;o) - uč str. 12/ cv. 19 (vypracovat vždy 2 sloupce po 5 příkladech - skup.A - sloupec 1, 4; skup.B - sloupec 2, 5); vyřešit 8 slovních úloh - pouze výpočet (nedělat zápis ani odpověď): str.10/5, 6; str.11/13, 14; str. 12/21, 23; str. 13/26, 27.
Vážení rodiče, zvu vás na krátkou informativní schůzku ohledně hudebních kroužků Cvrčci, Muzikál a Flétna, kde vás potřebuji informovat o změně pro 2. pololetí. Schůzka proběhne ve čtvrtek 16. 1. v 16.45 – 16.55 ve 4. třídě. Účast důležitá. Děkuji, Zuzana Del Favero

14.1.
Zítra si děti vezmou HV (místo PČ).
Prosím, podpis ŽK - konzultační hodiny 16.1.2020 od 17:00 do 18:00 + vzkaz pro některé rodiče v deníčku, děkuji.
Prosím rodiče některých dětí o doplnění omluvenek v ŽK, děkuji.
M - geometrie v pololetní písemce nebude, napíšeme si příští čtvrtek malé geometrické cvičení (bude započítáno do 2. pololetí).

9.1.2020
zítra si přinést VV
vybraní žáci přinést rodiči podepsanou návratku na "Plavecké závody 15.1." (zítra)
M - DÚ pracovní list
40,- Kč na divadlo (po 13.1.) - kdo ještě nepřinesl (už jen 3 děti)
PS G str. 5/cv. 2 (do pátku 17.1.) + někteří doplnění strany 18 (celá) a str. 19/cv. 2A, B
čtvrtek 16.1. pololetní písemka z M (násobení, dělení, písemné + a -, matematické pojmy + a -, 2 slovní úlohy, číslo větší/menší než...)

8.1. ČJ 1 - str. 43/ 3 - pokračovat ve cvičení a napsat 5 vět a i-y obtáhnout

7.1. ČJ 2 - str. 43/ 2 dokončit, obtáhnout y modře, i oranžově po B

20.12.
Šťastné a spokojené vánoční svátky a mnoho štěstí v novém roce Vám přeje 3. třída.

19.12.
M - během vánočních práznin, prosím, procvičujte: sčítání a odčítání pod sebou, matematické pojmy pro +, -, nás. a dělení, číselnou řadu do 1000 (počítání po "stovkách", "padesátkách" a možno i po "desítkách", od 0 do 1000 i od 1000 do 0).

18.12.
V pátek 20.12. si uděláme vánoční besídku.
Program:

  1. hodina - povídání o Vánocích a vánočních zvycích
  2. a 3. hodina - program dětí pro spolužáky
  3. hodina - rozdávání dárečků, soutěž o "nejlepší cukroví"
  4. hodina - vánoční zpívání
    S sebou: pouzdro, ŽK, úkolníček, zpěvníček, dárečky pro spolužáky, cukroví na ochutnávku (dobrovolné), dobrůtky a pití (podle vlastního uvážení), hrníček/kelímek na pití, deskovou hru (zbyde-li čas ve 3. a 4. hodině) a hlavně dobrou náladu ;o)

20.12. na vánoční prázdniny: ČJ - přes prázdniny opakovat vyjmenovaná slova po str. 44, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves. ČT - každý den budu o prázdninách 10 minut nahlas číst!

18.12.
ČJ - naučit se vyjmenovaná slova po B Hv - flétny, nezapomeňte si procvičit Skálo, skálo. Pokud chce někdo opravit test, přihlsí se na začátku hodiny.

12.12.
Zítra si žáci budou brát domů kufřík/box s výtvarkou. Prosím, aby si děti přinesli nějakou tašku na odnešení, děkuji.
M - DÚ: lísteček písemné +/-
Dnes jsme losovali vánoční dárky pro spolužáky. Příští týden v pátek proběhne vánoční vyučování :o) informace budou upřesněny.
Zítra 13.12. minutka na písemné sčítání (10 příkladů).

11.12.
Zítra 12.12. si na geometrii, prosím, přinést trojúhelník s ryskou.
V pátek 13.12. minutka na písemné sčítání (10 příkladů).

6.12. ČJ 1 - str. 112/ 2a, poslední 2 věty, vyhledat slovesa a podstatná jména, určit u nich mluvnické kategorie

6.12.2019
V pondělí 9. 12. 2019 pojedeme na výukový program Empík chodec na dopravní hřiště Riviéra Brno.
S sebou: AJ (první hodina proběhne, ze školy odcházíme až 9:10), ŽK, pouzdro, batůžek, svačinu, pití, teplé oblečení a obuv, deštník (zvažte ráno před odchodem do školy podle předpovědi a počasí ráno, má být deštivo), obal na přezůvky (bereme si s sebou), šalinkartu nebo jízdenky (2 x 60 min.).
Předpokládaný návrat do školy: 13:10

5.12.
M - DÚ: dokončit v sešitě č.2 první 3 řádky písemného odčítání (mají mít vlepeno).
V pátek 6. 12. bude Prvouka. Děti si donesou sešit.
AJ: Pracovní sešit str.32/2 - dokončit cvičení, str.31/2 - opiš věty z rámečku do sešitu

4.12.
AJ: pracovní sešit str.36/2,3

2.12. 2019
Příští týden v pondělí 9. 12. pojedeme na výukový program Empík chodec (Dopravní hřiště Riviéra Brno).
AJ: pracovní sešit str. 31, cv. 2 - doplň rozhovory

29.11. ČJ - opakovat ústně po str. 110, opakovat mluvnické kategorie u podstatných jmen a sloves
AJ - PS str.29/2 kdo nestihl dokončit ve škole, dokončí za DÚ - doplnit a vymalovat

Připomínám, že v pondělí 25.11. proběhne vánoční fotografování zájemců.

21.11.
M - zítra (22.10.) minutka na slovní úlohu; příští středu (27.11.) čtvrtletní písemka (násobení, dělení, porovnávání čísel, číselná řada 0-100/100-0, číslo větší/menší než..., matematické pojmy pro sčítání a odčítání, +/- do 100 bez/s 10) ČJ - str. 109/ 2 - ústně

20.11. ČJ . opakovat slovesa- čas minulý, přítomný, budoucí

22.11.
M - DÚ slovní úloha (zadání vlepeno v sešitě č. 2)
Přinést lísteček se zájmem o focení (případně i s penězi; zbývá několik posledních dětí). Děkuji.

18.11. ČJ - 106/1a - poslední 3 věty - podtrhnout slovesa + podstatná jména nad podstatná jména napsat číslo pádu - vše na folii

15.11. ČJ 1 - 103/7 v poslední větě vyhledat podstatná jména a určit pád, číslo, rod (podle sešitu ČJ2) ČJ - podpisy a opravy ve všech sešitech
M - DÚ - PL (do úterý 19.11.)
podpis v ŽK (jiná sdělení, str. 23)

17.11.
Zítra si napíše minutku -/+ do 100 s/bez 10 Do hodiny PČ (středa 20.11.) si, prosím, přinést malou pet lahev (0,3 - 0,5 l).

11.11. ČJ - naučím se pádové otázky PRV - zkoušení látky ze sešitu (od dopravních značek)

13.11.
Prosím, v pondělí přinést návratku na Vánoční dílničky (i ti, kteří se nezúčastní). V ŽK prosím podepsat třídní schůzky 21.11. (ŽK, str. 31) a vyplnit sebehodnocení k 1. listopadu (ŽK, str. 32). Děkuji a přeji pěkný víkend.

7.11.
M: DÚ - do Ma sešitu č. 2 přepsat a vypočítat: učebnice str.36/cv. 15 (jen první dva sloupečky - celkem 6 příkladů) a uč. str. 37/cv. 19 (pouze první dva sloupečky - celkem 8 příkladů).
Zítra si také napíšeme krátkou minutku na sčítání a odčítání s přechodem 10.
M - PS G opravy str. 2 - 4 (str. 4 pouze po cv. 2B; do příštího týdne)

6.11.
M - DÚ lísteček ČJ 1 - 101/1a - sešit složit na polovinu, do 1. sloupečku vypsat podst. jména - číslo jednotné, do druhého sloupečku číslo množné

4.11. ČJ 2 - 87/4 napsat poslední 3 řádky (od slova ulice....)

31.10.
M - DÚ lísteček (násobení, dělení, + do 100 s 10)
Zítra (1.11.) si, prosím, s sebou vzít zubní kartáček (Zdravé zoubky)
Geometrie PS (do čt 7.11.) - doplnit nebo opravit str. 1 - 2 (+ někteří také str. 3 - na str. 3 jen opravy započatých cvičení, ostatní cvičení nedokončovat, děkuji)
HV - procvičit délky not, zápis rytmu do taktu, flétna Krtek. Pracovní listy 42, 44, 47. Příště test z listu 47.

33.10. ČJ - 86/2a - NA FOLII PODTRHNOUT PODSTATNÁ JMÉNA

24.10. ČJ 2 - str. 39/4 dokončit ČJ - ústně opakovat po str. 39 - o prázdninách ČJ - opravy v sešitech + podpisy ČT - přes podzimní prázniny každý den nahlas číst Prv - zopakovat si učivo ze sešitu + přečíst si učebnici str. 6 a 7
M - lísteček sčítání dvojciferných čísel do 100 s přechodem
Zítra (25.10.) si s sebou vzít pevnou obuv do tělocvičny (Country tanečky).

22.10.2019
M - DÚ: lísteček (na čtvrtek 24.10.)
Prosím, každé úterý kontrolujte dětem, zda mají s sebou na plavání šalinkartu nebo lístek, děkuji. Dnes jsem musela 2 dětem kupovat lístek u paní řidičky za 25,-Kč.
Zítra jdeme 3. hodinu rozvěšovat do okolí školy ptačí budky. Nebude tedy matematika.

21.10.
Ve středu 23. 10. (4. vyuč. hodina) proběhne na naší škole výukový program Povídání se zvířátky (Záchranná stanice Ptačí centrum, Brno) - prosím přinést 50,- Kč (nejpozději ve středu). Součástí akce bude také potravinová sbírka, při níž mohou děti na akci přinést tvrdé pečivo, mrkve, jablíčka, piškoty, ovesné vločky, zvířecí konzervy nebo granule (pro zvířátka v záchranné stanici).
Ve středu také půjdeme 3. vyučovací hodinu s 5. ročníkem pověsit do okolí školy ptačí budky.
Ve čtvrtek 24.10. bude místo geometrie matematika.

17.10.
AJ - DÚ: 15/2

15.10.
M - DÚ: lísteček násobení, sčítání dvojciferných čísel; zítra píšeme minutku (sčítání dvojciferných čísel bez přechodu, matematické pojmy: sčítanec + sčítanec = součet a menšenec - menšitel = rozdíl ;o) Prv - zopakovat si ze sešitu dopravní značky a cyklistu učebnice si budou děti nechávat ve škole ČT - každý den by měly děti nahlas 10 minut číst pod dohledem dospělého ČJ - opravy v sešitech

11.10. ČJ - ústně opakovat po str. 29 Čt - do sešitu napsat příbuzenské vztahy vůči rodičům - dko je teta a strýc

10.10.2019 M - DÚ: lísteček násobení/dělení;;; zítra (11.10.) si napíšeme minutku na násobení a dělení; do příští středy se naučit pojmy: sčítanec + sčítanec = součet a menšenec - menšitel = rozdíl.

8.10.2019
M - pracovní list (pouze 1. stránka, druhou stranu s příklady prosím nepočítat, děkuji) - naučit se pojmy k matematickým operacím, doplnit tabulky číslo o XXX vetší/menší než..., rozložit čísla na jednotky a desítky; ČJ - 25/2 na folii - podtrhnout slovesa

4.10.
M - lísteček +/- do 100, násobení, dělení (do úterý 8.10.)

2.10. ČJ 2 - 21/15 dokončit

4.10. ČJ 1 - 20/ 13a

30.9.2019
AJ - opakovat slovíčka

26.9.2019
M - lísteček (+/- do 100, nás., dělení - na úterý 1.10.); do geometrického sešitu vlepit PL z dnešní hodiny (bod, čára, přímka, úsečka, geom. tvary a tělesa) + PL geo prosím také opravit nebo doplnit (týká se jen pár dětí) + podpis rodičů; oprava minutek z 25.9. + podpis rodičů

25.9. 2019
M - zítra (čtvrtek 26.9.) budeme mít geometrii - prosím, přínést si prozatím zakoupený sešit 420, rýsovací potřeby a ořezanou tužku.

  • lísteček +/- do 100 (oba sloupce)

ČJ2 - str. 16/8 - 4 věty + podpis rodičů ČJ - opravy v sešitě + podpis rodičů Prv - na samostaný papír namalovat dopravní značky, které vidím po cestě do školy

23.5.2019
M - DÚ (na středu 25. 9.) - lísteček +/- do 100 (oba sloupce)

  1. 9. M - DÚ (na pondělí 23. 9.): PL Procvičování matematického učiva plus: kdo z dětí ve škole nestihl do sešitu přepsat a vypočítat příklady (uč. s. 7, cv. 28), doplní si (v pondělí zkontroluji).

18.9.
M - DÚ: lísteček s příklady (+/- do sta s přechodem desítky, násobení, dělení)

  1. 9. ČT - přečíst str. 9 - 11 domalovat obrázek v sešitě, kdo ještě nemá hotovo ŽK - podpis třídních schůzek na str. 31

    1. M - v pátek si vezmu věci do matematiky ČT - přečíst po str. 7

9.9.
M - PL 3 - dokončit + a - do 1000
Čj - opravy