Domácí úkoly

27.5.
M : U str. 42/3

26.5.
ČJ: list cv.2

25.5.
ČJ : list cv.1 a,b
Podepsat v ŽK třídní schůzku!
M : list (celý)
AJ: uč. str.43, PS str.41

24.5.
ČJ : PS : 25/1,2
Psaní: str.34
M : U str.40/5

23.5.
ČJ: PS 24/2,3a,b
M : U dokončit str.38
ČT: čítanka str.142 - číst
V pondělí 30.5. proběhne focení tříd : společné foto 35,-Kč, skupinky (každý ze skupiny platí 25,-Kč) a jednotlivec 2x25,-Kč. Dětem dám zítra lístek a vy mi na něj
napíšete, o kterou fotku máte zájem. Peníze budu vybírat předem.

20.5.
ČJ : pracovali jsme opět ve skupinkách (jako každý pátek), procvičovali jsme podstatná jména a slovesa ( U str. 93/5)
M : U str. 36-37, naučit se násobilku 10
ČT: četli jsme z knihy Z deníku kocoura Modroočka

19.5.
ČJ : Úkoly nemají, pracovali jsme v U str.93.
Místo čtení jsme byli u včel.

18.5.
ČJ : PS 24/1
Dnes jsme dělali v učebnici 92/6 ( do sešitu). Opakovali jsme podstatná jména. Zítra budeme dělat slovesa.
M : Dělali jsme U str.35 a pak každý minutu počítal příklady na násobení a dělení na trenažéru na Školákově a já zjišťovala, kolik jich za 1 minutu správně
vypočítají. odkaz na školákov
HV: zpívali jsme píseň Okoř
Zítra půjdeme s panem ředitelem na terasu, podívat se na včeličky. Pokud by byl někdo z dětí alergický, tak mi to, prosím dejte vědět.

17.5.
ČJ: procvičovali jsme podstatná jména na kartičkách, v učebnici ani PS jsme nic nedělali
ČT: četli jsme znovu včerejší pohádku na papíře a dělali na ni Pětilístek (doma dělt nemusíte)
M : učebnice str. 34

16.5.
ČJ : PS str.23 (dokončit) M : U str. 33 (dokončit)
ČT: přečíst pohádku O starém psu ( na listě) Dobrý den, chci Vás poprosit, zda byste mohli, pokud budou děti hodně kašlat a smrkat, je raději nechat doma.
Dnes nás tu chybí 7 a z těch, co jsou tu, tak ještě 4 hrozně kašlou a smrkají a tím to šíří mezi ostatní.

13.5.
ČJ: PS 23/1

12.5.
ČJ: PS: 22/3,4

11.5.
ČJ: PS: str.21/3,4
M : list cv.2

10.5.
ČJ : PS: dokončit str.20
ČT : dokončit obrázek v sešitě
M : dokončit str.30
naučit se násobky 5

9.5.
ČJ : PS str.19 (dokončit) kromě manipulační činnosti M : trénovat probrané násobilky, zítra začneme násobilku 5

6.5.
M: odkaz na procvičování násobilky
odkaz na procvičování násobilky
U str.28 (dokončit) PRV - minutka (Česká republika - obrys, státní symboly, Praha, Brno); pokud někomu dochází sešit, do konce roku zakupte sešit 513

5.5.
ČJ: Napsat do sešitu nadpis Druhy slov a pod něj napsat názvy všech 10 druhů.
M : Zítra budu zkoušet násobení a dělení 4.

4.5.
ČJ : U 88/5 (do ČJ1)
M : naučit dělení 4

3.5.
ČT : čítanka str. 125 - 126
M : U str.26 (dokončit)
PČ: dokončit pandu, kdo ji neudělal ve škole

2.5.
ČJ : PS str.18 (dokončit)
M : U str.25/1,2,4 (dokončit)

27.4.
ČJ : list cv.1
M : U str.23/2 ( do sešitu G)
PRV - minutka (Česká republika - obrys, státní symboly, Praha, Brno); pokud někomu dochází sešit, do konce roku zakupte sešit 513

26.4.
ČJ : PS str.16 dokončit
Kdo chce namaluje obrázek do sešitu čtení.
ČT : Číst text na listu ( Slonům vstup zakázán)
M : U str. 22/ 2-4 (dokončit)
Naučit se násobky 4!
Vezměte si sešit do geometrie!

25.4.
ČJ: PS: 16/1
M : U 21/1, dokončit stranu 20

21.4.
Dnes děti žádné písemné úlohy nemají, ale ať trénují násobení a dělemí 0,1,2,3, protože v pondělí začneme 4!
Zítra bude Bosonožský běh. Informace k němu mají děti nalepené v žákovské knížce. To pouzdro a ŽK, které jsou na tom lístečku napsané, si nosit nemusí.

20.4.
ČJ : list - motýlek
M : procvičovat násobení a dělení 0,1,2,3
Kdo ještě nepodepsal vše vzadu v ŽK, tak to, prosím, udělejte.
Zítra je plavání...nezapomeňte. Místo čtení budeme šít tu pandu.

19.4.
ČT: čítanka str.118
M : umět násobení a dělení 1,2,3 !!!!
Prosím o kontrolu a dopodepsání ŽK: str.32, str.31 (všechny schůzky, co byly a hodnocení), u každého předmětu alespoň jeden podpis na straně !!!
Ve čtvrtek po plavání bude PČ místo dneška - dejte dětem (kdo ještě nemá) ten oranžový filc (stačí velikost A5) a jehlu, kterou si budou schopni navlíct.

13.4.
Písemné úkoly děti na svátky nemají. Jen s nimi trénujte v M násobilku a v ČJ čtení.
Prosím o podpisy v ŽK u schůzek, hodnocení dětí a mého čtvrtletního hodnocení. Přeji vám všem krásné velikonoce!!

12.4.
ČJ: Dnes jsme měli v češtině skupinovou práci, při které jsme opakovali probrané učivo. V učebnici a v PS jsme nedělali nic
nového. Písemný domácí úkol nemají.
M : PS : 16/ 3,4
Psali jsme pětiminutovku na násobení a dělení 3 a dělali slovní úlohy v sešitě.
Zítra bude projektový den o DOPRAVNÍ VÝCHOVĚ. Učení si s sebou neberou, pouze pouzdro. ŽK jsou u mě.
Až je zítra donesou, prosím, podepište je vzadu u všech třídních schůzek, které už byly a u sebehodnocení dětí. Děkuji!

11.4.
ČJ : PS 15/1,2,3
odkaz ČJ M : U str. 16/1,2
odkaz M

8.4.
M : dokončit str.14, trénovat násobení a dělení 2 a 3

7.4.
Děti mají napsat do ŽK vzadu sebehodnocení k 1. dubnu a toto potom prosím od vás podepsat.

6.4.
ČJ: list cv. 2 a,b
odkaz ČJ M : U str.12 (dokončit)
odkaz M Podepsat v ŽK třídní schůzky.
Zítra v 17h se konají třídní schůzky!

5.4.
M : dokončit str.11
trénovat násobení 3 ČT: napsat odpovědi do sešitu

4.4.
ČJ: PS 14/1,2
M : naučit se násobení 3

1.4.
M : U str. 10 (dokončit)

31.3.
ČT: čítanka str. 107 - 108 (číst)
písanka s. 6
Napsat opravu diktátu.
Příští týden 7.4. se bude konat třídní schůzka (v 17h).

30.3.
AJ: dokončit v sešitě English
M : U str.9 celá (dokončit)

29.3.
ČT : naučit se básničku (na listu) ...do pátku

28.3.
M: naučit dělení 2
U str.7/2,3
Do PČ si vezměte jehlu, černou, bílou a oranovou nit (pokud máte) a filc (oranžový)...budeme dělat pandu červenou.

25.3.
ČJ: PS str.13 (dokončit)
M : procvičování násobilky 2

24.3.
ČJ: PS 12/ 4, napsat opravu PS ( 12/ 1,2,3) do čj 1)

23.3.
Dnes děti písemné úkoly nemají.
ČJ: dělali jsme v PS str. 12 ( na známky), sešity mám já na opravu
odkaz na procvičování párových souhlásek
M : dělali jsme na str. 5/ 3,4
odkaz na procvičování násobení
HV: příští týden budu v Hv zkoušet tyto písničky: Tři čuníci, Marjánko, Dělání, Kdyby se v komnatách ( vždy 2 sloky) Zítra jedeme plavat. Dejte dětem vhodné (vrstvené) oblečení, ať jim pak není horko.

22.3.
ČJ: PS : str.11
ČT: v sešitě spojit ptáčky s koncem věty
M : U str. 5/ 1,2

21.3.
ČJ: PS: s.10 dokončit
M : list celý
Zítra budeme v PČ ještě vyšívat. Dejte dětem jehlu s velkým ouškem a pokud máte, tak patentní navlékač jehel.

18.3.
ČT: čítanka str. 96 - 97
ČJ : list ( celý)

16.3.
ČJ: trénovat párové souhlásky M : str.2 dokončit, procvičovat násobilku 2

15.3.
ČJ: PS: 10/1
odkaz na procvičování párových souhlásek
ČT: s.92 - vypsat rýmy z básničky do sešitu čtení
M : naučit násobilku 2

14.3.
ČJ: PS: 9/3,4

4.3.
PRV
1_vyhlášení dobrovolné celoškolní fotosoutěže Kvetoucí poslové jara_letáček.pdf
2_přečíst, doplnit a do sešitu vlepit pracovní zápis ÚRAZ
3_procvičovat hodiny, měsíce, dny v týdnu, lidské tělo, smysly

3.3.
ČJ: PS 9/2
Focení ke Dni matek se bude konat 18.3. Prosím o zaplacení 140,- Kč do 17.3.

2.3.
ČJ: PS: str.8 (celá)
M : U str.64

1.3.
ČJ: PS str. 7 celá ( v učebnici jsme dnes nic nedělali)
M : U str.57 celá
Čtení: list
Písanka str.2

28.2.
ČJ: odkaz
odkaz
list cv.1,2 M : odkaz M
odkaz M
U str. 56 celá
PČ: Zítra dejte dětem (pokud doma máte) jehlu (s velkým uchem) a bavlnku. Budeme vyšívat.

25.2.
ČJ: PS: 7/1
M: písemný úkol není, počítejte příklady na sčítání a odčítání typu (35+17, 83-15,..)

24.2.
ČJ: list cv.3
ČT: čítanka str.86 - 87 (znovu přečíst)

23.2.
ČJ : Učebnice 73/5 ( do sešitu ČJ1)
odkaz ČJ
odkaz ČJ
odkaz ČJ
M : Učebnice str.55 celá
odkaz M
odkaz M Hv: zpívali jsme písničku Tři čuníci
Zítra opět jedeme plavat....snad bude lepší počasí :-)...má být až 12 stupňů, tak dejte dětem vhodné oblečení, ať jim pak není
vedro.
Zítra nebude hybridní výuka. Je čtvrtek = diktát...zkuste dětem dát nějaký diktát na I,Y.
18.3.2022 proběhne ve škole fotografování dětí ke svátku matek. Děti dnes donesou lísteček - prosím o zaškrtnutí vaší volby.
Vzorové fotografie naleznete na webu naší školy.

22.2.
ČJ: PS : 6/ 4,5
M : U str.54 / 3
ČT: čítanka str. 84 - 85
odkaz ČJ
odkaz M
Zítra ani ve čtrvtek nebudou kroužky ( pohádkový a sportovní).

21.2.
ČJ: PS: 6/2
M: Dělali jsme v učebnici str. 52 a 53/1 je za D.Ú.
ČT: Do sešitu čtení vypsat dvojice rýmů z básničky na straně 83. V písance jsme psali stranu 39.
Zítra hybridní výuka : ČJ 8:00h, M 9:00h. Počkejte na zahájení výuky ze školy.
Hybridní výuka znamená možnost pro ty, kteří jsou doma, se s námi spojit (přes Teams) do výuky.

18.2.
ČJ : PS: str.5 dokončit
V učebnici jsme dělali na str.70/3
M : Udělali jsme strany 50 a 51. Úkol nemají.
ČT: čítanka str. 82, písanka str. 38

17.2.
Děti žádné úkoly nedostaly.

Teď mi volala jedna z maminek, že žádná kartička do MHD nemusí být...stačí okopírovaný doklad (třeba ze zdravotní pojišťovny), ze kterého bude čitelné, že je dítěti méně než 10 let.

16.2.
ČJ: list - celý
M : v matematice jsme na papíře trénovali rýsování a měření úseček, úkol nemají
Zítra máme poprvé plavání ...Dětem dejte věci do plavání do batůžku, ve kterém bude i ČJ a Čtení (které si děti před odchodem do plavání nechají ve škole). V batůžku budou mít: plavky, koupací čepici, ručník, mýdlo, případně fén na vlasy - to platí spíš pro holky (pokud máte nějaký malý....já jeden školní beru), igelitku (do které si pak dají mokré věci), svačinu a pití, případně deštník. kdyby mělo pršet. Taky jim dejte nějakou tu kartičku do MHD.
Budeme mít 1. hodinu, pak pojedeme na ZŠ Labská plavat a po návratu budeme mít ještě 5.hodinu čtení.

15.2.
ČJ: PS: 4/3,4
Pracovali jsme v učebnici na straně 69/1,2.
ČT: děti měly referáty o svých knihách, nic nového jsme nečetli
M : U str.49/3 ( dělali jsme celou stranu)

14.2.
ČJ: PS 3/3,4
ČT: dokreslit do sešitu čarodějnici podle popisu v učebnici
M : zopakovat si hodiny
Zítra máme pracovky - pokud máte, dejte dětem zbytky klubíček s vlnou. Připomínám vyřízení kartičky do MHD (na čtvrtek). Informace k tomu na odkazu odkaz doprava

11.2.
M: U str.47 dokončit
V ČJ jsme byli na počítačích- dělali jsme Abecedu peněz.
Do PČ na úterý si doneste zbytky vlny (budeme dělat panáčky).
Nezapomeňte, že v pondělí jedeme podle nového rozvrhu.

10.2.
ČJ: PS str.54 (dokončit)
ČT: čtenářský list + kniha (na pondělí)
ČT: čítanka str. 78 číst
V M jsme dělali stranu 46
Děti si dnes napsaly nový rozvrh hodin, který bude platit od pondělí:
PO: ČJ, M, PRV, ČJ
Ú T: ČJ, ČJ, M, VV, PČ
S T: ČJ, M, HV, AJ
Č T: ČJ, M, TV, TV, ČJ
PÁ: ČJ, PRV, M, ČT

9.2.
Dnes žádné písemné úlohy nemají.
V ČJ jsme psali v PS str.53 - na známky.
V M jsme dělali str.45.
Zítra si děti domů přinesou nový rozvrh hodin, který bude platit od příštího týdne. Bude změna - ve středu budou mívat 4h a ve čtvrtek 5h.

8.2.
ČJ: zopakujte si druhy hlásek a psaní i,y po nich...zítra jim dám opakování na známky
Písanka str. 37 dopsat.
M : U str.46/ 1
Od příštího týdne budeme jednou týdně jezdit s dětmi plavat ( v rámci TV). Je potřeba, aby měly : plavky, koupací čepici, žabky, ručník, kartičku do MHD.

7.2.
M : U str.44 / 1 - 4 dokončit
ČJ: PS 52/3,5
ČT: čítanka str. 77 (číst)

3.2.
ČJ: PS s.51 (dokončit)
M : U str. 43 dokončit

2.2.
ČJ : PS : 50/3,4
M : U : 43 /1,2

1.2.
ČJ: pracovali jsme v učebnici na str.65
za D.Ú. mají dokončit list - vybarvovací - na tvrdé a měkké souhlásky
Kdo je doma, zkuste procvičovat ČJ na tomto odkazu:
odkaz ČJ
ČT: četli jsme v čítance na str.75 a psali v písance str.35
M : pracovali na listě (našla jsem starou pololetní písemku, tak jsem jim ji zkusila dát (bez známek), jak ji zvládnou (mají ji u
sebe)
odkaz M Zítra místo angličtiny budou mít hodinu se mnou. Udělám asi takový mix ČJ,ČT,M.

28.1.
ČJ: PS : 49/2 (dokončit)
M : Dnes jme opakovali geometrii (donesou domů papír...zkuste s nimi procvičit, co jim nejde).
Vv: domalovat pouzdra do 3.2.
V pondělí dostanou děti výpis z vysvědčení za 1. pololetí. Dejte jim na to nějakou fólii.
PRV - pokud má někdo v prvoukovém sešitě nevypracované zápisy, doplní si

27.1.
M : U str. 41/4,5,6 ČJ: pracovali jsme v učebnici na straně 63 a psali diktát na I,Y po tvrdých a měkkých souhláskách

26.1.
ČJ : list cv.3
Dělali jsme v učebnici str.62/2. M : 41/1,2,3

25.1.
ČT: do sešitu čtení doplnit ke každému zvířeti 2 vlastnosti jaké je (viz.U ČJ 61/2) M : U str.40 dokončit

24.1.
ČJ : PS str.47 (dokončit)
M : U str. 39/2,3
ČT: dopsat odpověď v sešitě PRV: Můj den - v sešitě

21.1.
M : U str.38/1,2
ČJ: pracovali jsme na papíře a tabuli (procvičovali jsme tvrdé souhlásky)
PRV: ve školním sešitě Můj den (namalovat obrázky)

20.1.
ČJ: PS: 46/1,2
Psali jsme U str.59/6 jako diktát. M : list (dokončit) U slovních úloh napíší pouze příklad a odpověď. Dělali jsme U str.37. PRV: papírové hodiny
PČ: donést staré vyřazené CD nebo DVD

19.1.
ČJ : Dnes jsme dělali rozbor vět na tabuli. Jednu větu napsali a udělali rozdělení na slabiky, vyznačili hláskovou stavbu (o,x) a barevně vyznačili druhy souhlásek. list (celý)
M : U str.36 (dokončit)

18.1.
ČJ: list cv.1,2,3
Dnes jsme dělali v PS str. 45/4,5,6.
M : dělali jsme U str.34
písemný úkol nemají

17.1.
ČJ: list (celý)
dělali jsme v U str.58/3 ( do sešitu)
M : U str. 35/1,2
dělali jsme v U str.33, zítra budeme mít geometrii (str.34)
ČT: nakresli nebo popiš svůj dům ( do sešitu čtení)

14.1.
Dnes jsme dělali: ČJ : U str.57/2,3,4
PS: str.44 ( PS jsem si vybrala) Písemný úkol nemají, jen se mají naučit druhy souhlásek (které kam patří).
M : procvičovali jsme písemné sčítání a dělali jsme U str. 33/1,2
Písemný úkol nemají.
Kdo mi ještě neposlal peníze ( 150,-Kč) na ceny za loďárovou soutěž ( o kterých jsem mluvila včera na schůzce) , tak mi je, prosím pošlete, děkuji.

13.1.
ČJ : PS : 43/2,4
M : v sešitě vypočítat příkady na písemné sčítání

12.1.
Po telefonátu s KHS jsme si ujasnili, že posledním významným kontaktem byla středa 5. 1.

Děti, které jsou PCR negativní a bez příznaků (nebo očkovaní nebo po prodělaném covidu a stejně bez příznaků), můžou od čtvrtka 13. 1. do školy.

Dnes jsme dělali:
ČJ: krátký diktát, ve kterém jsme určovali druhy vět, slabiky a označovali samohlásky a souhlásky
a na tomto odkazu, který vám posílám, jsme procvičovali slabikotvorné R,L
odkaz ČJ
kdo nemá ze včerejška úkol 56/15, tak si ho doplní M : udělali jsme celou stranu 31 (vysvětlili jsme si písemné sčítání s přechodem přes 10)...viz. odkaz
odkaz M za D.Ú.: str. 32/1

11.1.
Informace pro rodiče k návratu dětí do školy:
Pokud děti ve čtvrtek přijdou s papírem s výsledkem PCR testu - nebudou ve škole znovu testovaní. Pokud přijdou bez papíru, budou otestovaní AG testem.

Dnes jsme probrali:
ČJ: U str. 56/9 (ústně), 15 (písemně)
D.Ú. ČJ: U str. 56/ 15 odkaz ČJ
M : U str. 30 (celá)
D.Ú. M: U str.31/2,3 odkaz M
odkaz na cvičení
AJ :
AJ 2 příloha.docx

10.1.
Napíši vám, co jsme dnes dělali, pro ty, kteří se s námi dnes nespojili.
ČJ: U str.54 /1,2,4 (4a napsat do sešitu ČJ1)
Psaní: písanka str.32 M : U str. 29 /4,5

odkaz ČJ - čtení s porozuměním
odkaz M

**Připomínám, že ve čtvrtek v 17h bude třídní schůzka u nás ve třídě.
Pokud děti budou mít negativní PCR test, mohou už ve čtvrtek přijít do školy!

** 7.1.
Děkuji všem zúčastněným za dnešní připojení a doufám, že se v pondělí spojíme už úplně všichni. V pondělí to bude takto:

  1. skupina (končící podle abecedy Peťou) začíná češtinou v 8h, druhá skupina v 8:30h.

Úkoly z dnešního dne:

ČJ: PS: 42/5 + trénujte každý den hlasité čtení
M : U s.29/ 1,2,3 + trénujte každý den počítání do 100
odkaz
odkaz Přeji vám pěkný víkend!

Dobrý večer, jak už mnozí z FB školy víte, PCR test dopadl pozitivně, takže od zítřka musí celá třída do karantény. Zkusíme se společně spojit v 10h přes Teams.
Budeme se společně učit užívat tento program pro naši online výuku.
Přeji vám všem, pokud možno, klidnou noc a zítra naviděnou!

6.1.
Dnes jsme měli ve třídě pozitivní záchyt při testování. O výsledku PCR testu vás budu informovat hned, jakmile se ho dozvím. Ať si děti nezapomenou vzít roušky! ČJ: PS : 42/2,3,4
M : s.28 (dokončit)

5.1.
ČJ: PS: 41/3
M : list
Dne 13.1. v 17h se budou konat třídní schůzky! Prosím o podpis v ŽK!

4.1.
ČJ: PS : 40/ 1b, 2 ( ke každé slabice napiš jedno nové slovo), 4
ČT: dopsat odpovědi v sešitě ČT a kdo chce, může si tam namalovat obrázek
M : 26/5 (dokončit), trénujte už i sčítání do 100 s přechodem přes desítku

3.1.
ČJ: PS: 38/ 2 (dokončit), 3
Zopakovat si rozdělení hlásek na samohlásky a souhlásky a umět je ve slově vyznačit.
ČT: číst list: Tři králové
M : písemný úkol nemají, ale trénujte počítání do 100

21.12.
Dnes děti úkoly nemají. Dělali jsme v ČJ v učebnici str.51 a v v PS str.38/1.
V M jsme udělali str.25. Zítra ať si do školy nenosí učení, pouze nějaké dobroty a hry.
Končíme ve 12:35h, kdy už děti budou naobědvané.

20.12.
M : U str.24/3
ČJ: PS: str.37 (dokončit)
Ps: str.29

17.12.
Děti žádné písemné úkoly nemají. Dnes jsme byli v ČJ na počítačích. Doma si (přes jazykovou učebnu) můžete poslechnout jejich čtení.
V matematice jsme psali samostatnou písemnou práci na opakování toho, co už mají umět. V pondělí jim z toho napíšu známku do ŽK.
Přeji vám všem pěknýpředvánoční víkend.

16.12.
ČJ: PS: 36/4
Napsat opravu v diktátech.
ČT: list ( s krtečkem) - přečíst a udělat druhou stranu

15.12.
ČJ : U str. 50 / 2 (dokončit) celé cvičení
Ps: kdo nemá..dopíše stranu 28 v písance
M : pracovali jsme na straně 22, písemný úkol nemají

14.12.
ČJ : dnes písemný úkol nemají
M : v matematice byli pilní a tak zvládli i celou stranu 21....takže úkol nemají.
Ať děti donesou nejpozději do příštího úterý vánoční dárek pro spolužáka, kterého si vylosovali.

13.12.
M : 20/1, 2
ČJ: PS : 35/3
ČT: čítanka str.55 Komu chybí lepidlo a nůžky....dejte to, prosím, do pořádku! Nemůžeme bez toho pracovat!

10.12.
Ani dnes písemné úkoly nemají. Užijte si pěkný víkend!!

9.12.
Dnes děti písemný úkol nemají, aby si mohly užít sněhu :-). Ale nezapomeňte s nimi číst a počítat - jako SNAD každý den!

8.12.
ČJ: PS: 34 / 1,2
ČT: list (Dvě kozy...číst)
M: 17/2

7.12.
ČJ: U 47/4 (do ČJ 1)
Ať se naučí vyjmenovat samohlásky. ČT: list: Jak Brčálek...(znovu přečíst)
M : str.16 (dokončit)

6.12.
ČJ: PS: 33/2 Napsat opravu v ČJ 1
PS: písanka s.26 ( dopsat)
M : trénujte sčítání a odčítání desítek ( dnes psací úkol není, ale pracovali jsme na straně 16/1)

3.12.
ČJ : PS: 32 / 1
M : s.15 (dokončit)

2.12.
PRV - v pondělí 6.12. minutka - poznávačka stromy (list. a jehl.), stěhovaví ptáci, savci
M : list (dokončit)
Děti dostaly papírek s návodem (měly by ho mít v ŽK), jak se přihlásit na Teams, tak to, prosím, vyzkoušejte.

1.12.
.M : 14 / 2,3
ČT: kdo ještě nedostal známku z básničky (v sešitě), tak se jí doučí

30.11.
ČJ: PS: 31/4,5
PS: str.25 dopsat
ČT: str.51

29.11.
ČJ: PS: 31/1,2
M : 10/2
ČT: číst čítanku str. 50

26.11.
Děti žádné písemné úkoly nemají. Užijte si pěknou první adventní neděli!

25.11.
ČJ: list (mají ho vložený v ŽK)
Ps: s.24 (napsat 7 řádků)
Doneste si jednu čajovou svíčku (pokud máte).

24.11.
ČJ : list str.22 - 23
M : U 7 / 2

23.11.
ČJ: U s.43/4c + seřaď tato slova podle abecedy (nadepiš číslicí nad slovo)
Ps: s.23 dopsat
M: s.6 dodělat

22.11.
ČJ: PS: dokončit str.30
PRV - vybarvit obrázek k tématu Les, zápis obstřihnout a nalepit do sešitu
M : U s.5/ 1,5

18.11.
PRV - v pondělí si znovu napíšeme minutku na listnaté a listnaté stromy, už se také učte stěhovavé ptáky a savce (v minutce zatím nebudou)
PRV - vybarvit obrázky v dnešním zápis Savci v lese + nalepit do sešitu

16.11.
Kdo z vás napsal, že má zájem o vánoční focení dětí (22.11.), tak mi,prosím, pošlete po dětech 250,-Kč.
ČT: dobrovolný úkol - nakreslit obrázek k textu v sešitě čtení
M : U 51 /2c

15.11.
M : U str. 55/1,2,3
Dejte, prosím, dětem do pouzdra ořezanou tužku č.3 (na rýsování). Někteří mají tužky ve strašném stavu a podle toho pak to
rýsování vypadá.
Dostali domů sešit do G, tak se do něj podívejte a případně poslední stranu udělejte znovu.
ČJ: Napsat opravu v sešitě ČJ 1. Pracovali jsme v učebnici na straně 39. ČT: čítanka str. 47 -48

Ještě k tomu čtvrtku a hovorovým hodinám. Ve čtvrtek vám mohu být k dispozici od 15 - 16:30. Předtím totiž budeme mít poradu. Děkuji za pochopení.

12.11.
ČJ: PS 28/2,3
M : v matematice jsme pracovali na str. 50/4

11.11.
Vzadu do ŽK jsem dnes dětem napsala čtvrtletní hodnocení. Prosím podepsat!
Taky jsem dětem dala lístek ohledně hovorových hodin, tak si ho, prosím přečtěte.
Na email každému z vás pošlu hodnocení třídy za 1. čtvrtletí 2. ročníku. Děti ať napíší vzadu v ŽK své sebehodnocení (s.32) a vy to pak opět podepište. M : U str. 48/2
49/2
Dnes jsme psali čtvrtletní písemnou práci z M. Známky do ŽK napíši zítra.
ČT: čítanka str. 47 - 48

10.11.
ČJ: PS: 25/2
Psaní : s.21 dopsat
M : 47/2,3

9.11.
ČT: list (číst + úkoly) M: 44/2

8.11.
ČJ : PS 26/1,2
M : U : 43/2
ČT: čítanka str. 42-43

5.11.
AJ: Podepsat pracovní sešit (zepředu) a doučit se abecedu!
Dnes žádné písemné úkoly nemají :-)

4.11.
ČJ: PS: 24/1
Děti budou mít v úkolníčku napsaný jiný úkol, ale protože jsme si nerozdali sešity, do kterých ho měli napsat, tak jsem to teď změnila. M : U s.38/2

3.11.
ČJ: PS: 23/1
M : 37/3
Dejte dětem do sešitu M-G lenocha. Děkuji.

2.11.
M: 36/1 (dokončit),2
ČT: čítanka str.35 číst
čtenářská karta - vyplnit (na 16.11.)
písanka str. 19 (dokončit)

1.11.
M : omluva...děti si napsaly, že mají za úkol list, ale já jim ho nakonec zapomněla rozdat, tak tato úloha nebude
ČJ: PS : 21/1,2
ČT: list...číst doplněnou básničku
PRV: zakoupit sešit 523
Zítra budu zkoušet v HV písničky (vždy 2 sloky) : Kalamajka, Tři citrónky, Není nutno, Máme doma obludu.

29.10.
Důležitá zpráva!!!
Z důvodu nemocnosti personálu kuchyně ZŠ nejsme schopni zajistiit provoz v týdnu po podzimních prázdninách. Děkujeme za pochopení.

26.10.
Písemné úkoly jsem dětem na prázdniny nedala. Řekla jsem jim ale, že budou každý den chvíli číst a počítat.
Zkuste jim dát i nějaký přepis nebo diktát. Někteří s tím mají problém. Dnes jsme psali přepis z učebnice, u kterého pak měli určit druh
věty a moc jsem s výsledky nebyla spokojená....hlavně s tím přepisem. Jediný úkol, co mají, je napsat opravu. Mějte se hezky a užijte si pěkné dny!

25.10.
M: U str. 33/ 2B,C
ČJ: napsat opravu v ČJ 1 a opravit list
dopsat písanku str.17
ČT: list - číst str.17 + splnit úkoly

22.10.
Dnes jsme nic nového nedělali a děti nemají písemné úkoly. Pouze mají úkol v jazykové učebně na počítači.

21.10.
ČJ: PS: 20/3
M : U 31/3
PRV: vybarvit obrázky (zelenina)

20.10.
ČT: čítanka str.29 číst
M : dnes úkol není, dělali jsme cv. 29/3 30/3 a 31/1 Budu teď v učebnici přeskakovat. Co přeskočím, můžete si doma udělat v rámci domácího procvičování. Ty malé učebnice si
nechte taky doma na domácí procvičování. Ve škole budeme pracovat pouze s velkou učebnicí, kterou chci dokončit do
poloviny listopadu.

19.10.
M : U str.28 (dokončit)
ČJ: PS str.18/2
U str.23 ....seznámili jsme se se 4 druhy vět (oznamovací, tázací, rozkazovací, přací) Hv: učili jsme se noty podle délky (celá, půlová, čtvrťová, osminová) a taneček Mambo N.5

18.10.
ČJ: list ( někdo napíše opravu a někdo to má ještě dopsat)
trénujte řazení slov podle abecedy M : Čáry přímé, lomené, křivé - písemný úkol nemají.
ČT: číst v čítance str. 27, dopsat str. 15 v písance
Kdo byste chtěli fotky z návštěy zámku v Miloticích, tak mi pošlete do školy 120,-Kč a já jim je dám.

14.10.
ČJ: PS 15/1,2 (na 15.10.)
napsat opravu diktátu ČT: list druhá strana (na 18.10.)
PRV: list v sešitě vyplnit (na 18.10.)
V matematice jsme pracovali na papíře a nedělali v učebnici nic nového.

13.10.
Psaní: str. 13
ČT: naučit básničku

12.10.
ČT : Nalepit básničku do sešitu Čtení a naučit se ji hezky číst!

11.10.
ČJ: list (splnit úkoly) na středu
M : str.23 (dokončit...někdo)..na středu
ČT: Četli jsme v čítance str.24-25 a v písance jsme psali str.12. Zítra jdeme za myslivci na mysliveckou chatu. Budeme mít ráno 1h a pak poslední hodinu. Nedávejte dětem Tv, protože místo něho bude ta cesta za myslivci. Děti si vezmou do školy pouze pouzdro, ŽK, úkolníček a svačinu. Nebudou si nosit žádné učebnice ani sešity. Budu mít pro ně připravené
papíry. Teple je oblečte, protože už je ráno zima a i na té chatě asi moc teplo nebude.

8.10.
ČJ: písemný úkol není, procvičujte stále abecedu a řazení slov podle abecedy
M : str.22 (dokončit)

7.10.
M : U str.21/5
ČJ : dokončit úkol v ČJ1 (U: str.16/8)..napsat je seřazené podle abecedy

6.10.
ČJ: PS: 13/4
V učebnici jsme dělali jen na str.15/5. Trénujte pořád abecedu, aby v ní děti měly jistotu. Nechte je ji napsat (někdy psacím, někdy tiskacím písmem)...tím se to naučí lépe. ČT: číst str.20 - 21 a doplnit slova na papíře v sešitě čtení (psacím písmem) M: U str. 20/2

5.10.
ČJ: PS : 13/1,2,3 (u 2,3 na linky napíší psacím písmem seřazená příjmení podle abecedy)
V učebnici jsme nedělali nic. Psali jsme 2 věty jako diktát. Zkuste dětem něco nadiktovat i doma. ČT: ve čtení jsme četli text na papíře....ti, co jsou doma, ať vám čtou cokoli nahlas, aby si trénovali čtení
Písanka str.11 (napsali jsme ve škole)
M : dělali jsme stranu 19 písemná úloha není, ale počítejte cokoli do 20
HV: píseň Máme doma obludu

4.10.
ČJ: PS : 12/1
M : trénujte sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku (dělali jsme str.18)
Písanka str.10 (ti, co byli ve škole, tak ji mají hotovou u mě).

30.9.
ČJ: PS: 11/2,3
ČT: čítanka str. 8
Zítra ještě nebudu ve škole... jsem bez hlasu......bude suplovat paní učitelka z družiny. V pondělí už snad budu OK :-)!
Abecedu budu zkoušet, až dojdu do školy....aspoň na ni mají děti více času :-)
Ještě jednou vás všechny prosím....učte děti samostatnosti!!!...nechte je si nachystat aktovku podle rozvrhu a vy jim to pak jen překontrolujte!!
Někteří vůbec netuší, co v té tašce mají! Přeji vám všem krásný den!

29.9.
ČJ: PS 10/1,2
Napsat opravy. ČT: čítanka str. 16-17 (číst)
M : Testíky str.5/1
Info: stále máme volná místa v přírodovědném kroužku, pokud by někdo rád poznával přírodu a prováděl pokusy, rádi ho u nás přivítáme, letáček: PŘV kroužek.pdf

27.9.
ČJ: list cv. 3,5
Naučit se správně říkat abecedu zpaměti. (do pátku) ČT: str. 13 - 14
M : U str.13 dokončit

24.9.
Dnes děti žádné psací úlohy nemají.
Užijte si pěkný víkend :-)

23.9.
ČJ : PS: 9/1,2
Písanka s.6 (na pondělí)
M : Testíky 2/5
PRV - domalovat obrázek kamaráda; v pondělí 27.9. budu kontrolovat a hodnotit vedení prvoukového sešitu - komu chybí nějaký zápis, musí dohledat, vypracovat a mít vlepeno v sešitě, po dnešní kontrole však musím řadu dětí pochválit

22.9.
ČJ: list (dokončit)
napsat opravu v diktátech (někteří)
M : U str.11/2

21.9.
ČJ : PS: 8/1,2,3
Napsat opravy v sešitech ČJ i M. ČT : str.12 básnička Písmenka (naučit...někteří)
Děti donesou domů 2 katalogy na objednání knih. Bylo by fajn s nimi nějakou společně vybrat, aby ji pak doma četli a začalo je to bavit.

* 20.9.
M : U st.9/2,3
ČT: čítanka str. 10 - 11 číst a doplnit na papír věty k textu a úpapír nalepit na novou stranu v sešitě ČJ čtení
PRV: domalovat obrázky a vlepit do sešitu ( na 23.9.)
Zítra bude Tv v tělocvičně.
Do HV nezapomeňte složku!!
Pošlete mi zpět návratku na Cestu za poznáním.

17.9.
ČJ : napsat opravu do ČJ 1
M: list - vybarvit podle zadání

15.9.
Připomínám, že zítra jedeme na výlet na zámek do Milotic.
Sraz je v 7:40h pod školou. Návrat asi kolem 13h do školy.
S sebou: pohodlné oblečení a obutí, roušku, baťůžek, pláštěnku, svačinu a pití.

V 17h se pak budou konat třídní schůzky. Pokud by se mnou chtěl někdo mluvit osobně, můžete se za mnou stavit už od 16h.

14.9.
ČJ : PS str. 7/5
někteří napsat opravu diktátu
ČT : čítanka str. 9
písanka str.4
Všechny úkoly budou až na pátek!!!
Zítra se uskuteční Bosonožský běh (místo pátku, protože má v pátek pršet) a ve čtvrtek jsme na výletě.
Zítra ať si děti vezmou sportovní oblečení a obuv, roušku, svačinu a dostatek pití, pláštěnku, klíček od skříňky a čip. Sejdeme se normálně ve třídě a teprve potom půjdeme společně na hřiště.

13.9.
M : U str.6 dokončit
ČJ: PS : 7/1,2
PRV: dokončit zápisy Školák a Rozvrh, mít obstřižené a vlepené v sešitě
ČT: číst str.8 a dokreslit obrázek v sešitě čtení
Každý den je potřeba číst, trénovat psaní a počítat!!! Vše jim strašně dlouho trvá. Píší 3 slova 10 minut!!!
Zítra bude TV v tělocvičně.

10.9.
ČJ : PS : 6/3,6 (dokončit) M : str.5 (dokončit)

9.9.
ČJ: PS: 6/2
PRV: PZ cv.1 (na pondělí) M : U str. 4/ 1 - 4 (dokončit)
ČT: úkoly ze čtení jsou až na pondělí
čítanka str.7
písanka str. 3 (dokončit)
Ve čtvrtek 16.9. v 17h se budou konat třídní schůzky!!

8.9.
Úkol každý den je čtení a počítání (bez toho, že je to napsané v úkolech). Některé děti mi řekly, že to nedělají! Je to nutné...nemají to ještě zafixované ( některé mají problém počítat do 10 ). PROSÍM....trénujte s dětmi samostatnost...některé nejsou schopny samy udělat ani čárku. ČJ : PS: s.5/4 (napsat malými psacími písmeny)
ČT: Každý den alespoň 10 min číst cokoli) !!! Dnes jsme četli v čítance Mates je pes. Dokreslit pejska do sešitu (kdo to nestihl)
Zítra budu kontrolovat úkol v písance. M : Udělejte s dětmi karty s čísly 0 - 20 (pokud je nemají z loňska). Kdo nestihl, dokončí str.3.

7.9.
ČJ : PS s.4 /2,4
Písanka str.2 (na 9.9.)
M : U: 2 / 2,3 (dokončit)
Tv: zítra budeme v tělocvičně Včera děti dostaly 5 papírových "peněz" (tzv. loďárů). Těchto 5 loďárů dostanou vždy každé pondělí a budou sloužit k hodnocení dětí.
Když se budou hodně snažit, budou dělat úkoly navíc, pomáhat druhým apod. mohou získat ještě další loďáry. Pokud ale budou nepozorní, nebudou mít v pořádku věci, budou jim chybět úkoly, příjdou pozdě, budou zlobit....budu jim je odebírat a do deníčku vám napíšu za co.
Na konci týdne vždy spočítám, kolik má kdo loďárů a zapíši to do tabulky, kterou máme ve třídě. Na konci čtvrtletí vždy vyhodnotíme nejlepší žáky a ti budou odměněni malou cenou. To jen pro vysvětlení, abyste věděli, k čemu ta kolečka slouží :-). Ústně to s vámi ještě
proberu na třídní schůzce, která bude 16.9. v 17h.

6.9.
ČJ : PS s.3/3
M : pár dětí (4) mají ještě dokončit str. 1 PRV - nadepsat sešit do prvouky (někteří nenašli); kdo ve škole nestihl úvodní obrázek, dokončí si a nalepí na první stranu do sešitu
V Tv půjdeme zítra ven na prostřední hřiště.

3.9.
Od pondělí už pojedeme podle rozvrhu. Ať si děti vezmou učebnici ČJ, PS ČJ, Čítanku, M, PRV.
Úkoly žádné nemají, ale opakujte s nimi počítání do 20 (někteří mají problém i počítat do 10) a čtení.
Kdo dnes neposlal, tak mi, prosím, pošlete během týdne peníze na výlet...děkuji.
Prosím o podpis na papíru, který děti donesou dnes domů (Souhlas se zpracováním osobních údajů). Pošlete mi ho v pondělí zpět. Děkuji.

2.9.
Zítra děti nemusí do školy nést učebnice, donesou pouze zbytek sešitů, které někteří neměly.
Budou mít také ŽK a úkolníček. Úkol pro rodiče : vyplnit ŽK (úvodní stranu - údaje o rodičích a na poslední straně podpis a datum) obalit učebnice a sešity
doplnit pomůcky
Děti dnes měly mít s sebou všechny pomůcky ze seznamu, který dostaly a který je na naší třídní stránce. Ne všichni všechno měli :-(.
Každý žák má mít: 4 sešity 512 do ČJ (nadepsané ČJ 1, ČJ 2, ČJ diktát, ČJ čtení)
3 sešity 513 do M ( nadepsané M 1, M2, M rozcvičky) a 1 sešit 520 ( nadepsaný M - G)
Ostatní sešity zatím nechají ve škole ( případně do PRV a AJ). Všechny sešity budou obalené! Děti dnes taky dostaly lísteček, na kterém je napsané, co z pomůcek si mají doplnit . Nekontrolovala jsem zatím pravítka (stačí zatím krátké do pouzdra).
Donesou taky domů lísteček o plánovaném výletě (náhrada za výlet na konci školního roku). Pokud by někdo z vás nechtěl, aby vaše dítě jelo, tak mi to, prosím, sdělte sms zprávou.

1.9.
Zítra ať dojdou děti s aktovkou a všemi pomůckami (kromě TV) ze seznamu. Také ať už mají pouzdro, papuče a svačinu.

Od zítřka už si děti budou zapisovat své každodenní úkoly do úkolníčku. Proto jim je každý den KONTROLUJTE (poprosím o podpis, abych věděla, že jste to viděli) a srovnejte s tím, co bude na stránkách (zda si zapsali všechny úkoly).

Zítra končíme po 4 vyučovací hodině.

31.8.
Dobrý den, děti i rodiče!
Vítám vás po prázdninách na našich třídních stránkách, kde se spolu budeme opět setkávat každý den. Doufám, že jste si o prázdninách pořádně odpočinuli a nabrali spoustu sil na nový školní rok :-)!
Tady (v odkazu) je několik informací k jeho zahájení.:

Informace o zahájení školního roku
Dobře se na ten zítřejší den vyspěte, už se na vás moc těším :-)!!
Vaše paní učitelka :-)

Seznam pomůcek do 2. třídy: Úkolníček – 1x Sešit do českého jazyka – 4x (512) Sešit do matematiky – 4x (513, 513, 513, 520) Sešit do prvouky 1x (513) Sešit do anglického jazyka – 1x (513) Pravítko - rovné (do pouzdra) Nůžky (které dobře stříhají) Lepidlo (špalek) nejlépe Herkules
Pouzdro (ne zbytečně velké, ať nenosí velkou zátěž v aktovce) Hlavně, ať v něm jsou potřebné věci: 2 pera, 2 tužky č.1 a 2, pastelky, guma, ořezávátko
Obaly na sešity a učebnice
Staré noviny jako podložka do Vv Temperové barvy
Štětce kulaté a ploché ( vždy jeden silný a jeden tenký)
Do Tv: tepláková souprava, tričko, cvičky nebo tenisky s bílou podrážkou Přezůvky do třídy

Některé věci už děti mají ve svých krabicích ve skříňkách (vodovky, kelímky, plastelíny, špejle, voskovky,…)