Domácí úkoly

3.4.
Příjemné páteční ráno, děti :-)! Počasí se nám stále zlepšuje, tak se můžeme všichni těšit na krásný den....a ještě k tomu PÁTEK :-)!!
Co vás dnes čeká?
ČJ: v jazykové učebně si najdete včerejší diktát a kouknete, jak jste ho zvládli napsat.
Pak si trochu zopakujeme číslovky - v jazykové učebně vypracujete test z učebnice ze strany 130.
A ještě tam máte jedno cvičení, ve kterém si zopakujete ledasco.
M: i v matematice si zkontrolujte svůj včerejší úkol a pak v geometrii ještě zůstaneme. Pustíte si tento odkaz https://www.youtube.com/watch?v=bh-ZBu2Ouj8
ve kterém si zopakujete střed úsečky a osu úsečky a pak mi na 1 papír uděláte z učebnice str.38/ 4,5,6 (vyfotíte, pošlete) VL: nejprve si sami zkontrolujte včerejší úkol se slepou mapou, ten druhý jsem vám každému opravila já,
dnes si udělejte do sešitu zápis Přírodní krajiny Evropy (vypište si všechny druhy a ke každé to podstatné - bývá to tučně vyznačeno)
a Vodstvo Evropy. Až to budete mít, vyfoťte a pošlete buď přes email, WhatsApp, Viber...co vám vyhovuje...vše mám.
Nezapomeňte se někteří podepsat, protože máte různé přezdívky v adresách a já pak nevím, kdo mi to posílá....děkuji :-)!
Mějte se moc hezky a užijte si sluníčkový víkend!

2.4.
Krásné sluníčkové ráno, moji milí :-)! Včera jsem se stavovala do školy a když jsem byla v naší třídě, tak jsem měla hrozně divný pocit...byla tak nějak divně prázdná. Dost jste mi tam chyběli a už se fakt moc těším, až se tam zase všichni sejdeme budeme si užívat to, že můžeme být všichni spolu. Jsem moc ráda, že čím dál víc
z vás se nebojí mi zavolat a komunikovat se mnou přes skype. Ať už něco potřebujete nebo si chcete jen tak popovídat. Třeba se časem přidají i ostatní :-)!
A co nás dnes čeká ??

ČJ: je čtvrtek, takže je jasné, čím začneme...přece diktátkem :-)...máte ho připravený v jazykové učebně (zkuste ho tam i napsat, mělo by to jít)
-pak si rozklikněte www.onlinecviceni.cz - 1. stupeň - ČJ - 5.roč. - číslovky - skloňování-dva,dvě...udělejte a pošlete výsledky, pak si tam ještě zadejte místo číslovek přídavná jména - skloňování a udělejte totéž :-) ....to je pro dnešek vš

M : bude stejná jako včera www.matyskova-matematika.cz, výuková videa č.23....zkuste se to podle toho naučit a vždycky říct výsledek dřív, než ho tam řeknou oni.

  • kromě toho udělejte jedno cvičení z geometrie v PS 40/7 (udělejte to na to volné místo na str.41)
    VL: v jazykové učebně máte 2 úkoly týkající se vodstva Evropy. Zkuste pak najít na internetu něco zajímavého týkající se vodstva Evropy a napište mi to do emailu.
    HV: zazpívejte si alespoň 3 písničky, které jsme se učili :-)
    Tak se mějte hezky a zítra ráno vás tu budu zase očekávat :-)!

1.4.
Dobré ráno vám všem :-)! Věřím, že jste všichni pořádně vyspaní, když teď ráno nemusíte vstávat. Venku je stále zima, tak vám určitě nevadí, že jste doma.
Jak jste zvládali včerejší úkoly? Přiznám se, že jsem večer příliš potěšená nebyla, protože je splnila tak polovina z vás. Nevím, co je toho příčinou a doufám,
že už se to nebude opakovat. Všichni máte možnost mě kontaktovat a ptát se, když něco nevíte, tak nevím, proč nejsou u některých z vás úkoly splněny :-(! Dnes moc úkolů ode mě nedostanete, protože máme spolu pouze ČJ, M a Tv.

Tělocvik věřím, že provádí každý z vás individuálně doma, třeba podle nějakého videa na youtube ( je jich tam plno) nebo si alespoň uděláte rozcvičku,
kterou každý z vás z hodin Tv zná. Je potřeba tělo protahovat a posilovat, aby správně fungovalo a bylo odolné i proti nemocem!

ČJ: češtinu si dnes procvičíte na internetu. Zadejte si do vyhledávače www.skolasnadhledem.cz, jako kód zadejte druhy číslovek, klikněte na 1.řádek - kvíz -

  • spustit - a na konci, až to vyplníte klikněte na fajfku a objeví se vám tam vyhodnocení. Toto pak vyfotíte a pošlete. Taky vám to tam ukáže správné řešení,
    tak na to koukněte. Stejným způsobem si tam pak ještě zadejte místo číslovek - skloňování zájmene JÁ a opět mi váš výsledek pošlete.
    Kdo by chtěl, může si tam pak dál procvičovat, co bude chtít. To by myslím šlo, ne :-)??

M : opět příjde na řadu internet www.matyskova-matematika.cz, dáte si výuková videa. č.22 a poslechnete si je a uděláte s nimi ta cvičení. Kromě toho mi pak v PS uděláte na str.40/1,2,3. A to je už úplně všechno! Vidíte, že dnes to bude takový oddychový den :-)! Tak si ho hezky užijte!!

31.3.
Dobré ráno, děti :-)! Přeji vám všem příjemný den a dobrou náladu v něm :-)!
Zítra to bude třetí týden, co jste doma a co už se spolu učíme takto na dálku. Dnes už jasné, že tento způsob výuky bude trvat ještě poměrně dlouho. Chtěla bych velmi pochválit všechny, kteří zodpovědně plní zadané úkoly a když něco neví, nebojí se mi zavolat a poradit se. Jsou mezi vámi ale i takoví,
kteří tuto dobu berou jako prázdniny a dělají jen někdy a něco (co se jim chce a co je nejméně náročné). O kontrolách vašich úkolů, které vám tam dávám, ani nemluvím!! Chtěla bych vám připomenout, že stále běží školní rok, jen "trochu" jinou formou. To znamená, že se odteď už do výuky zapojí všichni, protože se dříve nebo později
vrátíme do školy a musíme dokončit 5. třídu. Zadávám úkoly takové, u kterých jsem přesvědčená, že je zvládnete samy a nepotřebujete pomoc rodičů.
K pomoci vám slouží vaše učebnice, sešity, internet. Pokud si i přesto nevíte s něčím rady, víte, že mě můžete kontaktovat a na cokoli se zeptat, abyste nezatěžovali své rodiče, kteří toho teď mají opravdu hodně!!

Co jsem si pro vás připravila na dnes? Všechny tyto úkoly berte ode dneška jako povinné. Většina už je pravidelně dělá a pro ty ostatní to nyní začíná taky!

Nejprve si zkontrolujte včerejší úkol z ČJ a M (kontroly nedělá skoro nikdo - chyba!!)
ČJ: máte v jazykové učebně 2 cvičení, která mi tam vypracujete
M : v jazykové učebně vypracujete opakovací stranu z učebnice. Nechci po vás všechna cvičení ( která byste při testu ve škole měli během hodiny zvládnout)!
ČT: přečtete si ve Čtení s porozuměním str. 58-59a vypracujete úkoly za textem (vyfotíte a pošlete)
To je vše!! Na to, že dnes máte v rozvrhu 5h, vám tato práce zabere max. tak 2h....to je dobré, ne :-)??

Na závěr bych chtěla moc poděkovat všem rodičům za pomoc s výukou v této složité době :-)!!!!! Snad zase brzo bude líp !!

30. 3. Aj a Inf
Při dnešní výuce angličtiny jsme dokončili všechna cvičení z pracovního sešitu 4. lekce.
Máme tedy hotové vše ve 4. lekci a příští hodinu ve čtvrtek 2. 4. (probíhá hlasování na skypu o času hodiny) začneme práci na Unit 5.
Abychom vám zpříjemnili čekání, máme pro vás dva úkoly - dokončete v jazykovce práci ve složce P1-U4-Revision a přečtěte si něco o Fools´ day.
A úkol do informatiky? Abych vám mohl zadávat práci, potřebuji, abyste mi (skypem, mailem na skricka@skolabosonohy.cz) napsali, jaký textový editor máte v počítači. Nejpoužívanější je sada MS Office (Word, WordPad nebo Poznámkový blok). Můžete mít ale jiné třeba free verze textových editorů.

Aj 30. 3.
Přenos bude vedený přes skype. Kdo skype nemá, nebo se mu spojení přeruší, může se hodiny zúčastnit přes: https://telekonference.eu/join/qzp15z, bude-li potřeba PIN: 422189.

30.3.
Krásné pondělní ráno, děti :-)! Už je v pořadí třetí, které trávíte doma. To to letí! Přes víkend jsme měli krásné jarní počasí, tak doufám, že jste všichni byli někde
venku, nadýchali se čerstvého vzduchu a trochu unavili svá těla. Já dělala totéž a hned je mi líp! Přes týden má být zima, tak nám ani nebude vadit, že jsme doma.
Co vás dnes čeká? Pojedeme podle rozvrhu, to znamená, že začneme češtinou. Tam jsme teď začali opakovat slovesa...a budeme v tom pomalu pokračovat.
Už minule jsme si připomněli, co u sloves určujeme. Dnes si to připomenete na přehledu v jazykové učebně.

ČJ: 1. jazyková učebna : přečti si přehled o slovesech
vypracuj v jazykové učebně 2 zadaná cvičení

  1. zadejte si internetovou stránku www.umimecesky.cz, tam si najděte - 5.třídu - tvarosloví - mluvnické kategorie sloves - když kliknete na první dvě okýnka s 0,
    tak se vám tam objeví cvičení na slovesnou osobu a slovesný čas. Zkuste si to udělat (samo se vám to tam vyhodnocuje).
  2. zadejte si odkaz na www.ucirna.cz/cestina/cislovky_sklonovani.php , připomeňte si učivo o číslovkách a udělejte si dole to cvičení (samo se vyhodnotí)
    M : PS: str.36 (cv.3 pouze vypočítej dělení), vyfoť a pošli přes email
    v jazykové učebně je jedno cvičení z M z 27.3. to dělat nemusíte, ťukla jsem to tam omylem ČT: dnes si dáme trochu slohu, který mi napište do jazykové učebny (máte tam zadání)

    Tak to je pro dnešek vše :-)! Přeji vám pohodu při práci a příjemný den ! Pokud něco nebudete vědět, můžete mi mezi 9 -10h volat přes skype nebo telefon.

A ještě přírodověda...
Dobrý den páťáci,
tento týden (pondělí 30.3. + středa 1.4.) budeme pokračovat v dopravní výchově, téma budou: Cyklisté
1.přečtěte si učebnici, s. 78 - 79, Cyklisté - na cyklostezce, na silnici, změna směru jízdy
2.přečtěte si studijní text (zápis) DV2_Pravidla bezpečné jízdy na kole.pdf;
3.na internetových stránkách https://www.bezpecnecesty.cz/cz/dopravni-vychova/animovana-dopravni-vychova/9-cyklista si projděte videa k tématu a vyzkoušejte si své znalosti v testech
4.v pracovním sešitě průběžně vypracujte cvičení s. 41/1, 2; s. 42/3, 4, 5 (do pondělí 6.4.)

27.3.
Krásné páteční ráno,moji milí :-)! Týden nám opět utekl a máme před sebou víkend... jupíí...i když teď si ho asi tolik neužijeme jako když je škola (protože pobyt doma nám není vzácný) :-).Ale aspoň budete mít klid ode mě a úkolů, kterými vás přes týden zásobuji. Má být hezké počasí, tak hurá do lesa...nadýchat se čerstvého vzduchu! Co jsem si tedy pro vás na dnešek připravila?
Nejprve si všichni udělejte opravy včerejších úkolů. Něco je v jazykové učebně a diktát najdete vzadu v PS na str. 80 (vynechala jsem v něm jednu větu). ČJ a M
jsem vám opravovala přímo v počítači, VL si podle vzoru opravte sami!
A co vás čeká nového?

ČJ : vyplňte mi PS str.61, večer pošlu vyplněný vzor a vy si to zkontrolujete sami. M : pusťte si video na stránkách www.matyskova-matematika.cz, číslo 21 a pak udělejte cvičení v jazykové učebně
VL: přečti si učebnici stranu 44 a pak udělej PS 26/ 9, 10, 11...kdo chce, pusťte si něco o evropském vodstvu na youtube.....a to je vše :-)!
Není to tak hrozné, že :-)? Tak se mějte hezky, užijte si sluníčka a hlavně buďte zdrávi !!

Aj 26. 3. - úkoly do 30. 3.
Všem moc děkuji za aktivní přístup při dnešní hodině, kterou jsme realizovali opět přes skype.
Rád bych, kdyby nás příště bylo ještě víc.
Zopakovali jsme učivo 4. lekce, prošli jsme cvičení v učebnici str. 50 a v pracovním sešitě str. 38 a 39.
Prosím všechny, aby navštívili jazykovou učebnu a udělali úkoly ve složce P1-U4-Revision - je tam sedm cvičení, která připravila paní učitelka Nádvorníková.
Příští hodina bude v pondělí 30. 3. a na skupině páťáci je spuštěno hlasování o času, ve kterém chcete hodinu začít.
Přeji vám pěkné dny. Stanislav Skřička

26.3.
Dobré ráno, broučci! Doufám, že jste všichni vyspinkaní a odpočatí, takže dnešní úkoly zvládnete bez problémů sami :-)! Pokud by někdo problém měl, tak mi
může zavolat od 9-10h na skype a já mu poradím, ať nezatěžujete vaše rodiče. Věřím vám, že ty dnešní úkoly uděláte hravě! Co vás tedy čeká?

ČJ: je čtvrtek, takže nás čeká diktát č.2 a pak malá doplňovačka (na slovesa) v jazykové učebně. Nic víc :-)
M : v jazykové učebně mi vypracujete cvičení z učebnice 53/12, 13,14 (lehoučké :-)), já je mohu lépe kontrolovat a napsat každému počet chyb VL: přečtěte si učebnici na str.43 (všechno to znáte z přírodovědy) a pak udělejte dotazník .v jazykové učebně. Kdo by chtěl, tak si pusťte na youtube
Přírodní krajiny.

Včera už jste byli v jazykové učebně téměř všíchni (kromě dvou), což je výborné!! Objevila jsem, že vám ta vaše cvičení mohu nahoře ( nad vašim textem)
alespoň stručně hodnotit, což je bezva. Píšu vám tam většinou jen počet chyb, víc by se tam nevlezlo. Na vás je, abyste si pak ty své chyby podle kontrolních stránek našli. Zjistila jsem ale, že kontrolu dělá jen 5 z vás. Což je škoda! Zkuste tomu dát víc. Toto můžete dělat sami bez rodičů! Pomáhejte jim tím, že budete
samostatní :-). Moc na vás myslím! Vaše E.K.

25. 3. Aj zítra
Skype hodina angličtiny bude zítra od 11 hodin. Zkuste předtím projít nahrávky v jazykové učebně, abyste byli lépe připraveni.

25.3.
Dobré ráno vám všem, máme tu středu ( už jsou to 2 týdny, co nechodíte do školy!) a ve středu jsem s vámi pouze 3 hodiny na ČJ, M a TV.
Takže toho opravdu dnes nebude moc :-). Včerejší úkoly jste zvládli někteří bez chyb (velká pochvala!!!), jiní s nějakými chybičkami, které si dnes podle
mnou vypracovaných úloh můžete sami zkontrolovat . Někteří to pravidelně děláte ( moc chválím!), jiní si kontrolní texty ani neotevřete, jak mám možnost vidět na počítači. Doporučuji vám kontrolu dělat, abyste viděli, co vám nejde. A tím, že si to opravíte se to naučíte. Nikoho k ničemu nenutím, jen pamatujte, že vám to pak bude chybět.
Takže, co mám pro vás na dnešek?

ČJ : V jazykové učebně jsem vám připravila jedno cvičení, které budete vyplňovat přímo v ní.
M : Vyplníte PS: str.34 (kromě cv.4), kdo chce i 35, pak zase vyfotíte a pošlete.
TV: Každý si udělá pořádnou rozcvičku, jak ji máte ode mě naučenou (abyste si protáhli vaše zkrácené svaly - hlavně chlapci :-)) a k tomu 10 dřepů,
20 sedů-lehů, 10 angličáků a 5 kliků.
A je to :-)....pro dnešek vše! Kdo by měl s něčím problém, může mi zavolat nebo napsat přes ten skype (mezi 9 - 10h) a já se pokusím vám pomoci.
Mějte se hezky!!

PŘV 5
Milí páťáci, od tohoto týdne začneme probírat novou látku, ale protože s Vámi chci téma Člověk a některá další související témata (první pomoc, péče o zdraví...) probrat v hodinách, upravíme si pořadí témat tak, že od dnešního dne se budeme věnovat tématům, která by nás čekala později...
Samozřejmě budu ráda, pokud se občas podíváte na Vaše zápisy k jednotlivým orgánovým soustavám a doplníte si pracovní sešit.

Takže, co nás dnes (a několik dalších hodin) čeká? Dopravní výchova
25.3. PŘV 5 – Chodec
1. Přečtěte si text v učebnici s. 77 – 78: Silniční provoz a my, Chodci – pohyb chodců po chodníku, pohyb chodců po silnici, přecházení silnice
2. Přečtěte si text Desatero pro chodce (je to zápis, který bychom si vlepili do sešitu; prosím, nic si netiskněte, nelepte, a hlavně nepřepisujte, vše Vám dám, až se vrátíme do školy... jen si přečti!) Desatero pro chodce.pdf
3. Na internetových stránkách https://www.bezpecnecesty.cz/cz/dopravni-vychova/animovana-dopravni-vychova/8-chodec si projdi videa k tématu (Na chodníku, Přecházení, Pěší zóna, Stezka pro chodce a cyklisty, Po silnici chodíme vlevo, Na bruslích a na skateboardu, Viditelnost chodců). U každého videa je krátký test, který prověří Tvé znalosti. Po shlédnutí všech videí a vyplnění testů vypracuj závěrečný test.
Poznámka: vše nemusíš stihnout dnes, rozděl si zadané úkoly a snaž se je postupně splnit ;o) v pondělí nás čeká další téma...

24. 3. Aj
Všechny zdravím a děkuji statečným, kteří se zapojili do skype výuky angličtiny. Byli jste moc šikovní.
Zopakovali jsme vše, co jsme dělali v Unit 4 a řekli si, že v jazykové učebně máme nahrávky k posledním cvičením v učebnici v lekci 4.
Příští výuku angličtiny po skypu plánuji na čtvrtek. Kdo se chce připojit a není ještě spojený, ať to co nejdřív s rodiči domluví.
Pokud to neumíte, zavolejte mi a já vás navedu. Stanislav Skřička

24.3. Milí rodiče, posílám vám tady pár odkazů na internetové učení, které by mohli páťáci na počítačích zvládat sami, aby vás nezatěžovali. Něco z toho už používáme, ale třeba tam najdete ještě něco nového, co by se vám mohlo hodit. Jsem moc ráda, že to většinou všichni doma dobře zvládáte, jak jsem se dočetla
z vašich i dětských dopisů. I já se snažím, aby toto učení na dálku mělo nějaký řád. To znamená, že ráno mají děti na stránkách zadané úkoly, pak se mohou
od 9 - 10h se mnou spojit přes skype (kdyby něčemu nerozuměly) a další ráno najdou všechny předchozí úkoly vypracované v jazykové učebně, aby si
je mohli samy zkontrolovat. To, co každý den dětem zadávám, si přizpůsobte schopnostem vašich dětí, nelpím na tom, že všichni musí dělat všechno v plném rozsahu. Já už je znám a vím,
čeho jsou schopny a co můžu od každého z nich očekávat. Vím, že pro někoho je to jednoduché, jiný se nad úkolem více zapotí, další, než by něco dělal, tak
raději řekne, že tomu nerozumí a ani se nesnaží....co si budeme povídat, že? Vždyť je znáte :-)! Je to teď opravdu na vás, abyste na ně dohlídli, aby aspoň něco
málo dělaly a aspoň nezapomněly to, co už uměly. Moc na vás všechny myslím a držím palečky, ať to všichni ve zdraví přečkáme! Teď ty odkazy:
1) Scio do odvolání uzavření škol zpřístupnilo zdarma přes 500 online testů z matematiky a češtiny. Testy jsou určeny pro žáky 3. až 9. tříd a zaberou 10 až 20 minut. https://www.scio.cz/pro-deti-a-rodice/procvicovaci-testy.asp

2) Matematiku pro 1.-9. ročník základních škol v hravé formě nabízí Matika.in https://www.matika.in/cs/

3) Češtinu a matematiku pro 1. a 2. stupeň základní školy jde procvičovat i na Onlinecvičení.cz. https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php

4) Pro žáky prvního stupně základních škol skvěle využijete portál Školákov.eu. https://skolakov.eu/

5) Nakladatelství Fraus díky vládnímu opatření zpřístupňuje zdarma všechny své elektronické učebnice pro základní i střední školy. https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma

6) Nakladatelství NOVÁ ŠKOLA kvůli uzavření škol také volně zpřístupnilo své interaktivní učebnice (obsahují materiály pro první i druhý stupeň). https://www.nns.cz/…/pomoc-s-domaci-vyukou-zaku-miuc-a-vy…/…

7)Online procvičování pro žáky základních škol, ale i pro maturanty nabízí Škola s nadhledem. https://www.skolasnadhledem.cz/

8) http://pravopisne.cz/

9) www.kaminet.cz

10) https://www.matyskova-matematika.cz/

11) https://ucebnice.online/

12) https://khanovaskola.cz/

13) https://redmonster.cz/

14) www.jazyky-online.info

A pořady České televize:

Učitelka

https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/

Škola doma

https://www.ceskatelevize.cz/porady/10000000405-skola-doma/

24.3.
Dobré ráno, broučci! Vyspinkaní? Určitě vydatně (jak jsem se dočetla ve vašich dopisech ). Děkuji za ně, alespoň jsem měla možnost představit si, jak to u vás chodí. Jak to vypadá u mě, jsem vám nahrála na slíbené video, takže kdo chtěl, mohl si ho pustit a být na chvíli u mě na návštěvě :-). V pondělí ráno jsme měli poradu s panem ředitelem přes skype a mě při ní napadlo, že bychom si takto mohli povídat i spolu (pokud byste něco potřebovali nebo mě chtěli na chvíli slyšet). Mou emailovou adresu máte, takže si mě tam můžete najít. Domluvíme se, že vám budu k dispozici vždy od 9- 10h. Tak a teď už k dnešnímu učivu. Do jazykové učebny jsem vám
dala ČJ a M ke kontrole, tak si ji určitě udělejte a podívejte se s rodiči na to, kde jste udělali chybičky. Nějaké jsem totiž ve vašich zaslaných úkolech viděla.

Dnešní úkol do ČJ je jednoduchý - zopakujte si druhy zájmen, zkuste si některá vyskloňovat a pak mi udělejte v jazykové učebně jednu doplňovačku. Toť vše :-).

V M si pusťte na youtube video o zaokrouhlování desetinných čísel (třeba to od Mgr.Ševčíkové - je to tam dobře vysvětleno), pak si na www.umimematiku.cz najděte
zaokrouhlování a zkuste si to tam procvičit. Na závěr mi napište do sešitu, vyfoťte a pošlete U:52/1.

Ve čtení sáhněte po Čtení s porozuměním, nalistujte str.56-57 a pak v jazykové učebně odpovězte na otázky k tomuto článku.

Dnes máme i pracovní činnosti, tak vám posílám odkaz na jednoduché domácí tvoření. Kdo by chtěl zkuste něco vytvořit a pak mi poslat fotku. Není to povinné :-).
https://www.facebook.com/MQQCrafts/videos/1105840733101351/
Mějte se báječně a ať vám jde práce hezky od ruky a vyhýbají se vám viry :-)!
Vaše E.K.

24.3. skype s ředitelem školy
Po dnešní dobré zkušenosti nabízím opět spojení přes skype v úterý 24. 3. od 9:00 hodin.
Skype konference bude možná pro žáky - pomoc s učivem, je možné se poté spojit s rodiči.
Dejte mi prosím vědět, pokud něco potřebujete. Děkuji. Stanislav Skřička

23.3.
Krásné, leč mrazivé, pondělní ráno, děti! Doufám, že jste si všichni užili příjemný víkend, i když byl "lehce"omezený. To se máte, že nemusíte brzo vstávat a ani nikam v té zimě chodit, že? Vidíte, na všem se dá najít něco pozitivního! Říkám vám to celou dobu, co vás učím. A teď možná někteří z vás pochopili, o čem jsem to vždy mluvila, když jsem vás učila, abyste si hezky užili každý den, že nikdy nemůžete vědět, jaký bude ten následující a že třeba může být všechno jinak. Já sama jsem netušila, že tak brzo dojde na má slova :-). Ale co už, vše
se zvládne a zase nám bude hej! Jen vás chci požádat, abyste se snažili být hodní a nezlobili rodiče, protože ti toho teď musí stíhat strašně moc (včetně vašeho učení) a určitě budou moc rádi, když prokážete svou samostatnost.
Tak a teď už jdeme na naše učení. Kdyby bylo pondělí, jak je známe, tak bychom si teď spolu sedli do kroužku a všichni byste mi povídali o tom, jak jste se
o víkendu měli. Protože to však nejde, tak bych byla moc ráda, kdybyste mi každý ( v rámci ČJ - sloh, který dnes máme mít) napsali email (jako dopis...se vším, co
má v dopise být ( oslovení, úvod, hlavní část, závěr s pozdravem a podpisem), ve kterém mi popíšete, jak vypadá váš den v této karanténě. Co děláte od rána
až do večera. Rodiče mi už něco napsali, ale já bych to chtěla číst od vás. Je mi jedno, jestli to napíšete na počítači a pošlete nebo jestli to napíšete rukou na papír, rodiče nebo vy to vyfotíte a odešlete na mou emailovou adresu (Eva.Klailova@seznam.cz). Už se moooc těším na tyto vaše dopisy.
Já vám pak na oplátku zkusím nahrát video, kde vám já popovídám o svém "pracovním"dni. Takže jeden předmět ( ČJ - sloh)už máme zadaný. Teď se kouknem na ČJ, který míváme první hodinu. V pátek jsem vám zadala vypracovat v PS str. 60.
Tento úkol jsem obdržela pouze od 8-mi dětí. Nevím, v čem je problém u ostatních :-(. Snad mi ho ještě dodatečně pošlete. Pokud nemáte skener, tak mi ty věci
vyfoťte a pošlete z mobilu. Dělám to taky tak. Do jazykové učebny jsem dala tuto stránku vypracovanou, tak si ji zkontrolujte.
Dnešní úkol z ČJ bude v učebnici na str.128. Nejdřív si přečtěte tabulky s poučkami, zkuste si vyskloňovat několik číslovek a pak napište do sešitu 128/4, vyfoťte
a pošlete emailem. Víc po vás chtít nebudu. Pokud byste si chtěli procvičovat víc, zkuste s TV nebo na internetových odkazech.
Poslední předmět bude ..?... no přece matematika. Je pondělí a tak by měla být pětiminutovka :-). Zkusíme ji?? Nahrála jsem vám ji do jazykové učebny
(stejně jako ve čtvrtek diktát), tak si ji pusťte a zkuste psát výsledky. Další den je tam najdete ke kontrole...stejně jako dnes cvičení z pátku (PS str. 32).
Pak už jen napíšete ČITELNĚ do sešitu 49/6 a 51/7, vyfotíte, odešlete a budete mít HOTOVO :-)!! To zvládnete, ne?? Tak se mějte hezky a kdyby něco,
tak mi napište!!
Vaše E.K.

AJ obě skupiny
Projděte si úkoly v MAD - můžete udělat všechny úkoly v záložkách začínajících na P1 a v záložce Angličtina A13.
Materiály odpovídají učebnici a pracovnímu sešitu v lekci 4C Free time a 4D Mickey, Millie and Mut.
Ideálně byste měli mít vypracovaná cvičení v pracovním sešitě po stranu 39.
Prosím, udělejte pokud možno vše, co je zde uvedeno.
V MADu máte také novou záložku "5. třída AJ do 22.3." Jsou zde všechny poslechy a jedno video z učebnice str. 48 a 49. Je zde také nahrávka z pracovního sešitu str. 39 cvičení 5.
Nabízím videokonferenci přes Skype pro všechny žáky - řekněte si o čas na pondělí 23. 3.
Přeji pěkný víkend. Stanislav Skřička

20.3.
Dobré ráno, všichni! Dnes máme pátek a to znamená poslední "školní" den v tomto týdnu :-). Zítra a v neděli se odmlčím ( to jste rádi,že? :-)), ale v pondělí tu
opět budu s vámi.
Nevím, jestli jste (děti) z toho nadšeni (asi moc ne :-)), ale já jsem moc ráda, že jsem alespoň takto s vámi v kontaktu. Moc děkuji rodičům, kteří mi napsali email o tom, jak to doma zvládáte. Alespoň mám představu, jak to u vás funguje a vidím, že se všude nějakým způsobem snažíte. Někdo víc, někdo méně...ale to už je na každém a jeho možnostech. Věřím, že je to teď pro vás rodiče velmi obtížná doba, kdy musíte toho zvládat hodně a velmi oceňuji vaši snahu děti přimět k učení. Určitě to není lehké :-)! Jsem ráda za všechno, co do školy uděláte. Každá věc má smysl a představa, že se děti nebudou třeba 2 měsíce nic učit a pak se to dožene je nereálná. Tak, konec povídání a hurá do práce. Nejprve mám vzkaz od pana ředitele, že na stránky školy umístil nabídku online spojení s ním přes Skype. Pokud tedy máte nějaké problémy (hlavně s jazykovou učebnou, se kterou já bojuji úplně stejně jako vy), tak se zkuste obracet na něj.
Včera také měli mnozí z vás problémy s psaním diktátu, protože "nebylo kam", tak jste to vyřešili skvěle tím, že jste ho napsali na papír a poslali mi jako přílohu v emailu. Bezva nápad! Pokud ani toto nepůjde, tak si ho napište sami pro sebe a další den zkontrolujte a proberte s dětmi, v čem udělaly chybu.
Co nás tedy dnes čeká? Podle rozvrhu máte se mnou ČJ, M, VL a TV.
Zadání do Tv je nejjednodušší :-). Jen co uděláte úkoly, tak se seberte s rodiči a vyrazte do přírody, dokud je dnes ještě teplo. Zítra už nebude :-(. Já tak učiním také. Snažím se chodit každý den do přírody, abych si doplnila pozitivní energii, kterou teď všichni potřebujeme.
A co v ČJ? Včera jsme si zkusili spolu napsat diktát "na dálku" a dnes vám ho do jazykové učebny posílám vypracovaný, abyste si ho mohli zkontrolovat. Teď to musíte dělat sami. Kontrolujte pozorně a nezapomeňte na žádnou chybu!! Včera jsem jich tam několik viděla :-)! Pak jste mi měli do jazykové učebny napsat cvičení
ze str.127/1. Někdo tak učinil, někdo ne. Dnes bych po vás chtěla, abyste mi vypracovali v PS str.60. je to opakování zájmen a číslovek. Pokud nějaký tvar nebudete vědět, "neodflákněte" to a vyhledejte si patřičnou pomoc v učebnici! Máte možnost to všichni napsat bez chyb :-)! Zkuste pak tu stranu vyfotit nebo naskenovat
a emailem mi ji poslat. Já vám ji zase další den (v pondělí) pošlu ke kontrole vypracovanou přes jazykovou učebnu. To bude dnes z ČJ vše. Není toho moc, že??
Teď M. Včerejší příklady, které jsem vám dala přes jazykovou učebnu zvládlo 15 dětí!! Super!! Doufám, že příště vás bude ještě více. Dnes vám tam pošlu výsledky a vy si je zkontrolujete. Dnes budete mít za úkol vypracovat str.32 v PS a opět stejně jako ČJ mi ji zkuste poslat. Když nebudete moct, tak nevadí, v pondělí
vám ji pošlu hotovou ke kontrole a vy si to zkontrolujete sami.
Už nám zbývá jen VL. Dnes nebudu zadávat nic nového. Zopakujte si učivo z učebnice str. 40 - 42 a zkuste si sami udělat stručný zápis toho podstatného do sešitu. Když to budete dělat, můžete jako osnovu použít mé otázky z jazykové učebny, které jsem vám tam v předchozích dnech dala. Poslední úkol bude
vypracovat v PS str. 24 - 25.
Vím, že tento můj text je dlouhý, ale úkolů v něm zas tak moc není. Takže hurá do práce, ať je brzo hotová a vy můžete na vzduch.
Přeji vám hodně sil a dobrou náladu k tomu. Do jazykové učebny dnes dám pouze včerejší diktát a výsledky M.
Mějte se hezky, myslím na vás!!

19.3.
Diktát v jazykové učebně pište ten, který je pod názvem diktát oprava. tam by to už mělo jít :-)

19.3.
Krásné sluníčkové čtvrteční ráno, děti! Dnes má být ještě krásné počasí, tak vás tu nebudu dlouho trápit učením, abyste všichni mohli ven (alespoň do zahrady)
na sluníčko a mohli se nadýchat čerstvého vzduchu, než se nám v sobotu zase ochladí a budeme všichni zavření doma. Jsem mooooc ráda, že se vás stále více
přidává do jazykové učebny, protože to je způsob, jak se spolu můžeme na dálku učit. Já vám sem mohu zasílat i výsledky cvičení, abyste si je mohli kontrolovat.
Už dnes vám tam posílám vypracovaná cvičení do ČJ ze včerejška. Tak si je všichni zkontrolujte! A co nás tedy dnes čeká? Jakmile vyslovím slovo čtvrtek, tak mi hned do ČJ naskočí které slovo??...určitě všichni říkáte DIKTÁT :-)...je to už taková naše tradice, že?...a tak jsem si řekla, že bych vám mohla zkusit (nikdy jsem to nedělala) jeden přes jazykovou učebnu nadiktovat a vy byste mi ho tam na počítači psali, co vy na to? Zkusíme to? Až si ho napíšete, tak si překontrolujete včerejší úkoly a napíšete do jazykové učebny jedno nové z učebnice 127/1. To bude z ČJ dnes vše. Pak máme co??..no přece M! Tam jsem vás odkázala na tu matyskovu matematiku, která je velmi dobře udělaná a vše tam máte vysvětleno jako byste byli ve škole se mnou. Dnes jsem vám do jazykové učebny nachystala několik příkladů na sčítání a odčítání desetinných čísel. Tak se zkuste s nimi poprat. Kdo se zatím nedostal do jazykové učebny, tak to trénujte podle učebnice (str.48 - 51)na papír a pak to dejte rodičům zkontrolovat.
Pak máme dnes VL. Tady si vezměte mapu Evropy a procvičujte si povrch Evropy - kde jsou různá pohoří a nížiny. Na internetu jsou různé on-line
stránky, kde si to můžete procvičit. Já se koukala třeba na toto: rysava.websnadno.cz › vlastiveda_5.roc › evropa_povrch2 a zdá se mi to
fajn, tak zkuste. V učebnici si pak přečtěte str.42 Podnebí Evropy - nebude to pro vás nic nového, protože podnebné pásy jste se letos učili
v přírodovědě. K tomu vám do jazykové učebny udělám malou doplňovačku, tak ji zkuste udělat a tím si to zopakovat.
Poslední hodinu, kterou spolu ve čtvrtek máme je HV. Tak si dnes všichni pusťte youtube a zazpívejte si U nás v ulici, Mám doma kočku a Nonstop... ráda udělám totéž. Teď je důležité, aby člověk dělal taky to, co ho baví a co mu udělá dobrou náladu a myslím si, že zpěv těchto pozitivních
písniček nám všem udělá moooc dobře.
To bude ode mě dnes asi všechno. Moc na vás stále myslím a věřím, že se zase brzo uvidíme! Mám vás ráda :-)!!!

18.3.
Dobré ráno, děťátka moje! Už je mi po vás teda fakt dost smutno!! Doufám, že jste se všichni dobře vyspali a teď plni sil zasedneme k našemu každodennímu učení.
Byla bych moc ráda, kdybyste mi dnes (myslím teď rodiče) mohli všichni poslat email (Eva.Klailova@seznam.cz), ve kterém mi napíšete, jak učení doma zvládáte,
jak to máte zorganizované a jestli něco ode mě nepotřebujete. Nemám jinou možnost, jak se to dozvědět, proto budu moc ráda, když mi dáte tuto zpětnou vazbu.
Každý den zadávám dětem úkoly jak v učebnici, PS nebo přes jazykovou učebnu na kterou jsou zvyklí z hodin AJ. Viděla jsem ale, že se tam zatím přihlásilo jen velmi málo dětí. Byla bych moc ráda, kdyby tak učinili i ostatní. Úkoly budu dětem zadávat podle rozvrhu, který máme, proto dnes zadám úkoly z ČJ a M.
V ČJ si dnes přečtěte v učebnici na straně 126 jak se skloňují číslovky a naučte se je skloňovat. Poté mi (přes jazykovou učebnu) napište 126/2a,b a v PS
si udělejte 59/1,2. Zítra vám pak přes jazykovou učebnu pošlu tato cvičení vypracovaná, abyste si je mohli zkontrolovat.
V M dnes najeďte na www.matyskova-matematika.cz, výuková videa, 5.ročník 2.díl, číslo 20. Tam zhlédněte videa a zkuste s nimi vypracovávat cvičení
o desetinných číslech. Víc vám toho dnes dávat nebudu.
V rámci TV si dnes vyběhněte někam ven do přírody a pořádně se protáhněte (má být krásně, tak toho využijte!). Potřebujete to všichni...i já :-)...proto se dnes chystám i já na dlouhou procházku do přírody.
Mějte se hezky a dávejte na sebe pozor!

Aj Sk, Inf Sk:
Všechny zdravím,
vaším velkým úkolem z informatiky pro tento týden je poprat se s nástrahami elektronické komunikace s učiteli a s jazykovou učebnou, která dnes už není zaměřená jen na jazyky. Možná vám přijde celá složka Tandemové výuky jako jeden velký zmatek. Neměli jsme čas, ale chtěli jsme ji uspořádat jinak, přehledněji. Nyní ji necháme tak, jak je. Máte díky tomu navíc i další cvičení, můžete si toho více procvičit. Z angličtiny pro obě skupiny nabízím téma P1-U4D - Mickey, Millie and Mut. A jak psala paní učitelka druhé skupiny, může si i moje skupina vyzkoušet splnit její úkoly.
Chceme, aby vám úlohy přinášely radost a poučení. A byť se to nezdá, tento způsob "výuky" je pro nás v mnohém náročnější.

Vy, kteří jste hlásili problém s přístupem do jazykové učebny, nechte si rodiči zkontrolovat nastavení vašich počítačů. Školní systém zatím funguje bez chyby. Problém může být v instalaci flash playeru, prohlížeči a přísném nastavení antiviru vašich domácích počítačů. Pro ty, kteří by chtěli, existuje i mobilní verze naší učebny, to ale až časem.

Přeji vám hodně zdaru při práci. Stanislav Skřička

Aj Ná: Všechny vás zdravím, doufám, že jste zdraví a užíváte si volna. Abyste během svých nedobrovolných prázdnin úplně nezapomněli na angličtinu, připravila jsem pro vás na tento týden několik cvičení v jazykové učebně. Najdete je v adresáři Angličtina A13. Vypracované úkoly mi odešlete ke kontrole. V pracovním sešitě si vypracujte všechna cvičení na straně 37 (poslech ke cv. 5a najdete v jednom ze cvičení v jazykové učebně).

17.3.
Dobré ráno, tak jsem tu zase s další (malinkou) várkou úkolů na dnešní den.
ČJ: Dnes se budeme stále zabývat číslovkami. Doufám, že jste včera svůj úkol splnili a naučili se rozlišovat jednotlivé druhy číslovek.
Dnes napište do sešitu odpovědi U: 124/7 a do závorky za číslovku napište její druh. V PS si udělejte 58/3.
M: v matematice si vyzkoušejte sčítání desetinných čísel (ústní i písemné)v učebnici na straně 48.
Na internetu je výborná stránka pro matematiku ( http://www.matyskova-matematika.cz), kde jsou i výuková videa...vyzkoušejte!

ČT: doufám, že si dlouhé chvíle doma krátíte četbou nějaké zajímavé knihy, na kterou normálně nemáte čas, a až se sejdeme, tak mi o ní
všichni popovídáte. Mimo to si přečtěte ve Čtení s porozuměním na straně 53 - 55 a splňte dané úkoly.
Pro ty, kteří mají přístup k počítači, jsem zase vytvořila nějaké úkoly přes jazykovou učebnu, tak si je zkuste udělat.
Přeji vám všem příjemný ( i když trochu komplikovaný) den! Naštěstí začíná jaro, venku je hezky, tak si užívejte volna a čerstvého vzduchu.
Hlavně si chraňte své zdraví a nic nepodceňujte!! Moc na vás myslím!!

16.3.
Dobrý a zdravý den, přeji vám všem!
Sluníčko nám krásně svítí,
do školy však nemůžem jíti,
a tak se venku proběhneme,
pak na chvíli k učení zasedneme,
ať doma úplně nezblbneme.
Nebudu toho po vás moc chtít,
stačí se jen na chvíli zklidnit
a hlavu trochu zapojit.
Uvidíte sami, co všechno dokážete
a pak i já, když mi svou práci odešlete.
Nebudu vás nikoho hodnotit,
maximálně vám můžu nějak poradit.
Kdo nemá přístup k počítači,
určitě si aspoň s učebnicí vystačí.
Tak tedy, co vás dnes čeká?
ČJ: U: str. 124/ tabulka (přečti a nauč se rozlišovat)
PS: 58/1
M: PS: str.28
Teď ( během hodiny) ještě něco vytvořím přes jazykovou učebnu, tak kdo máte možnost, tak si to pak zkuste udělat.
Zkuste taky sledovat učební pořady v televizi, které budou každý den dávat. Přeji vám všem hezký den a musím vám říct, že mi moc chybíte ( i když mě občas zlobíte :-) )!
Už se těším, až zase budeme spolu!!

Omlouvám se, ale do jazykové učebny něco vytvořím až zítra. Dnes se musím ještě postarat o svou maminku.

PŘV - úkoly pro tento týden: doplnit PS s.30/1, s.31/2,3,4; s.32/5,6,7,8; s.33/9,10,11; s.34/12, 14; s.35/16 - většina z Vás už by měla mít z velké části hotovo z hodin ;o) Jinak si pročítejte zápisy - oběhová soustava, nervová soustava a smyslová soustava.

13.3.
Dobrý den, posílám odkaz pro děti na domácí procvičování učiva. Žáci mohou zdarma využívat přístup ke všem interaktivním učebnicím MIUč+, stačí, když se zaregistrují jako studenti na www.ucebnice-online.cz.
Pro výuku matematiky v 1. až 5. ročníku jsou navíc k dispozici výuková videa na www.matyskova-matematika.cz obsahující výklad ke každému cvičení každé stránky učebnic – žáci tak mohou pracovat podle něj. S pozdravem a přáním pevného zdraví E. Klailová

Ode dneška vám budu zadávat úkoly i přes jazykovou učebnu, na kterou jste zvyklí z angličtiny.
Dostanete se tam přes stránky školy / projekty / jazyková učebna / odkazy pro žáky zvenku.
Už dnes tam máte zadáno několik úkolů, které vypracujte, uložte a odešlete zpět ke kontrole.
Pokud byste měli nějaké problémy s přihlášením, tak mi napište na email.
Hezký víkend!!

12.3.
Dobré ráno ze školy :-)!
Tak tu máme čtvrtek a s ním dnešní dávku úkolů :-).
Normálně bychom si dnes dali v českém jazyce diktátek, tak poprosím vás, rodiče, abyste zkusili dětem nějaké cvičení (třeba z PS) nadiktovat a pak to podle PS opravit. Uvidíte, jak to dětem jde a v čem mají slabiny.
Děti ať si pročtou učebnici na straně 122 a tabulku na straně 123. Pak ať udělají 123/3 do sešitu (do závorky za slovo ať napíší buď U nebo N)
M : PS: str.26
VL: přečtěte si v učebnici stranu 40-41
Užijte si dnes krásný teplý jarní den!

PŘV: přečíst a popsat obrázek Hormonální soustava (podle: http://ucebnice.horskasluzba.cz/cz/zdravotni-obecna-cas/anatomie-a-fyziologie/zlazy-s-vnitrni-sekreci) + přečíst zápis Imunitní systém. Oba zápisy vlepit do sešitu.
Kdo by chtěl, zde může procvičovat nejen lidské tělo: http://www.rysava.websnadno.cz/Prirodoveda-5rocnik.html

11.3.
Dobrý den, děti i rodiče! Zdravím vás všechny ze třídy, kde jsem momentálně sama a vzpomínám na vás. Musím přiznat, že mi tu je bez vás nějak smutno. I když nejsou všechny naše společné dny ve třídě ideální, tak jsem tu mnohem raději s vámi, než teď v prázdné třídě. Mám tu takový divný pocit. Věřím, že vy si volno užíváte a máte z něj radost (moc vám to přeji). Užívejte odpočinek, pobývejte hodně venku, zdravě se stravujte, dodržujte hygienu a pak se vám všechny viry velkým obloukem vyhnou :-)!
Nezapomeňte ale také každý den dělat něco málo do školy (jak jsme se domlouvali), abychom zvládli učivo, které nás ještě letos čeká, spolu probrat. Doufám, že jste si včerejší úkoly všichni poznačili! Raději vám je ale ještě jednou připomenu:

1) vymýšlet básničku o škole ( proběhne třídní a pak školní kolo soutěže o NEJ básničku) 2) dokončit plakát o úklidu Bosonoh 3) ČJ: PS: str.57
4) Čtení s porozuměním str.53 - 55
5) M : U: str.38 (přečti si to)
38/ 2,4,6 (do G)
6) VL: U: 37 - 39, PS: 22 - 23
Vzhledem k tomu, že jsem vám toho včera zadala dost, dnes vám nic nového dávat nebudu. Další úkoly dostanete zítra ráno.
Pokud by měl někdo nějaký problém, můžete mi napsat na můj email: Eva.Klailova@seznam.cz a já se pokusím vám pomoci.
Mějte se hezky a zase zítra nashledanou!!

9.3.
ČJ: PS: 56/3,4a
M : U : 37/10,11 (zápis, výpočet, odpověď)

6.3.
VL: PS: str.5 - 8
AJ(Ná): v pondělí 9.3. píšeme test ze slovíček lekce 4B - My day

5.3.
ČJ:PS: 55/2 (dole)
M: list PL mč.3/1,2 PL4 dokončit

4.3.
ČJ: U: 110/12
M: U: 35/10,11
PŘV - pondělí 9.3. minutka - dýchací soustava

3.3.
ČJ: PS: 54/ 1,2 (dole)
M: 33/ 9,10

2.3.
ČJ: U: 107/3
M: PS: 22/3,6

27.2.
M: U: 27/8
ČJ: PS: 52/2,3,4

26.2.
ČJ: PS str. 51 (dokončit)
U: str. 103 do ČJ2
M: PS: 20/ 4,7,8

25.2.
ČJ: U: 99/4
M : U: 26/6 ( 3 příklady), 7

24.2.
ČJ:PS: 49/6 a,b
M: list cv.1a,b,c,3 (dokončit)

14.2.
M: PS: dokončit str.18

12.2.
ČJ.list - dokončit
M: list cv.7,9
PŘV - PS 30/1, 31/2, 3 (4. cvičení vynechat - zatím jsme neprobírali, kdo má, chválím); v po 24.2. minutka: svaly; učit se na zkoušení (funkce jednotlivých org. soustav; stavba dýchací soustavy - popis obrázku; stavba oběhové soustavy; popsat obrázek oběhu krve v těle; stavba trávicí soustavy - popis obrázku).

11.2.
ČJ:PS: 46/1 (dokončit), 2
M: U: 18/5 (dokončit)

10.2.
ČJ: U: 91/2 (vypiš pouze přídavná jména do 3 sloupců podle vzoru)
M: PS: 16/2 (dokončit), 4

.ČJ: U: 88/1
M: PS: 14/1 15/1-5

3.2.
ČJ: U: 84/2 a
M : U: 16/ 9 (zápis, výpočet, odpověď)

30.1.
Pondělí 3.2. minutka z přírodovědy - části lidského těla (popis obrázku)

29.1.
Ve vzkazech je informace pro rodiče.

28.1.
ČJ:PS: 41/1 a,b (do sešitu ČJ1)
M: U: 14/5 (dokončit)
15/ 5 (do stejného sešitu)

27.1.
ČJ: PS: 40/2
M : U: 11/7

24.1.
Podepsat a donést přihlášku na školu v přírodě!!
Napsat sebehodnocení do ŽK a podepsat rodiči!

23.1.
ČJ: PS: 42/2
M: vypočítej obsah svého pokoje ( měření zaokrouhli na dm) a vysledek převeď na metry čtvereční

21.1.
ČJ: U: 79/10 a ( 8 vět)
M: U: 9/3,4 ( zápis, výpočet, odpověď)

20.1.
Do PČ si doneste jehlu,barevnou bavlnku na vyšívání, případně patentní navlékač jehel. M: U : 7/ 3,5,8 dokončit (do M1)
ČJ : PS: 41/4

16.1.
ČJ: U: 74/8 a - e
M : U: 7/4 (první 2 sloupečky i se zkouškou)
VL : přečíst str.39

.15.1. ČJ: napsat opravu diktátu do ČJ2 (kdo měl 3 a horší přepisuje celý diktát)
M : PS: 4/ 1,2,3

14.1.
ČJ: PS: 38/ 2,3 ČT : napsat opravu v sešitě ( tato úloha je místo úlohy do M) Zítra bude prověrka z ČJ !

13.1.
ČJ: PS: 38/ 1 a - c (písemně), d (ústně)
M : PS: 2/ 4,8

9.1.
ČJ:PS: 37/3 b
VL: vyplnit list do sešitu

8.1.
ČJ: PS: 37/2 a,b
Podepsat hovorové hodiny v ŽK!!
M : U: 3/7 (kdo nedokončil cvičení 2,3,6 - dokončí)

7.1.
ČJ: list str.38 / 2 a - e
M : PS 1: 78/ 3,4,5
ČJ - sloh: list dokončit do pátku

6.1.
ČJ:PS: 34/8 ( u každého 6 slov), 9
M : nachystat učebnici na odevzdání a vzít s sebou i 2. díl PS
list cv. 9,11

19.12.
PŘV - doplnit cvičení v PS, téma Vesmír: s.15/cv. 6, 7; s.16/cv. 8, 10; s.17/cv. 11, 12; s. 18/cv. 14, 15; s.19/cv. 16, 17 (práce s textem v hodině); s. 20/cv. 19, 20 a strana 21) - většinu cvičení by měli mít žáci již vypracovánu, protože byla zadávána v průběhu hodin.

18.12.
ČJ: PS: 34/5,6,7
M: U: 51/3,4 - nevyznačujte cesty, pouze vyznačte body! (pokračuj na čtverečkovaném papíře ze školy)

17.12.
ČJ:PS:33/1,2
M : PS: dokončit str.74 - 75

16.12.
ČJ: umět perfektně řady vyjmenovaných slov !!
M: U: 47/ 2,3,4
PS: dokončit stranu 72
PČ: doneste si staré vyřazené CD nebo DVD a jeden vršek od PET láhve

12.12.
ČJ: PS: 32/ 12 a,b
napsat opravu diktátu ( Kdo měl 3 a horší, tak opíše znovu celý diktát !!!) M: list se souřadnicemi
AJ Ná: PS 27/3,4

11.12.
ČJ: PS: 30/3
M: U: 43/ 2,5,7 (výpočet, odpověď)

10.12.
ČJ: list cv. 3 M: G: narýsuj 5 soustředných kružnic, kde každá bude mít poloměr o půl cm větší, než ta předchozí

9.12.
ČJ: PS: 29/3 (dokončit), U 54/ 1 (poslední 2 řádky)
M : U: 41/ 5,6 ( do M2)

5.12.
ČJ: U : 54/2 a ( do ČJ2)
M : U : 40 / 6 ( do M2)

4.12.
ČJ: PS: 28/3
napsat v ČJ1 opravu cvičení
M : U : 40/ 1, 7 (dokončit)

3.12.
Dnes děti donesou domů diplomy za loďáry !!
ČJ: PS: 28/1
M : PS: str.62 - 63 dokončit

2.12.
ČJ: PS: 27/7
M: 38/6 ( u prvních 2 příkladů bude i zkouška) do M2

28.11.
ČJ:PS: 27/6
M: PS: 54/5

27.11.
ČJ: PS: 29/ 1
M : PS: 54/ 1,3

26.11.
ČJ: U: 49/7 (do čj2)
M: U: 34 /7,9
ČT: naučit se básničku z papíru do 2:12.
ZVL. DÚ: ČJ:PS: 25/9

25.11.
ČJ: PS: 24/2
AJ Ná: ve středu 27.11. se odevzdává projekt My Family

21.11.
ČJ:PS: 23/4 dokončit
M: PS: 52/2,3

20.11.
ČJ: PS: 23/2 a-c
M : PS: 52/1
AJ Ná: PS 19/5,6
/

19.11.
ČJ: list 2 cvičení s šipečkami
Zítra bude prověrka z ČJ!!! M: PS: 46/4
Vv: dokončit obrázek do zítřka

18.11.
ČJ: PS: 22/1
M : PS: 44/5,10

15.11.
ČJ: PS: 21/4,5 ( napsat 4 spojení - každé na jeden řádek)
M: PS: 44/1,3,4
VL: PS: 21/7 (ke každé události napsat letopočet, kdy to bylo)
Ve čtvrtek místo hovoroých hodin bude krátká třídní schůzka v 17h !!!
Prosím rodiče, aby odteď podepisovali všechny úlohy, které děti dostanou!!

14.11.
Podepsat čtvrtletní hodnocení v ŽK !!!
M: U: 30/2 ( 4 př.) 30/5 ( 4 př.)...dokončit
VL: PS: str.19/1,2,3

13.11.
ČJ: 42/5 (dokončit)

12.11.
Napsat sebehodnocení do ŽK! Podepsat v ŽK třídní schúzky!

11.11.
AJ Ná: DÚ - učebnice str.19/cv.7 - napiš celé věty do sešitu.
Kdo nestihl ve škole, dokončí v PS str.15/cv.4.
PŘV - PS str. 14/cv. 4 a str. 15/cv. 5 (dokončit)

8.11.
AJ Ná: zopakovat přivlastňovací zájmena a slovíčka - členy rodiny

7.11
PŘV - připomínám doplnění a opravy v pracovním sešitě (úkol z 21.10.; cvičení str 6/cv. 1, 2; str. 7/cv.1, 2; str. 8/cv. 3, 5; str. 9/cv. 6, 8; str. 10/ cv. 9, 10; str. 11/ cv. 12, 13, 14, 15). Ve středu 13.11. si PS vybírám ke kontrole. V pondělí také zkouším opravy písemek.
AJ Ná: pracovní sešit 14/2- osmisměrka

6.11.2019
PŘV - PS str. 13/cv. 1, str. 14/cv. 2

4.11.2019
PŘV - dokončit zápis Planety (práce s učebnicí str. 22), ve středu (6.11.) písemka Půda.

31.10.
ČJ: PS:15/1,2 (dokončit)
VL: udělat zápis podle otázek

25.10.
ČJ:PS: 14/1 a-d (dokončit)

24.10.
Zítra donést i sešit do ČT a diktáty. Všude budou opravy!!

23.10.
ČJ:PS: 13/4

22.10.
ČJ:PS: 12/3, napsat popis hrníčku (používejte přídavná jména, pište ve větách, které mají alespoň 4 slova!, používejte přirovnání,...) do ČT!

21.10.
M:PS: 30/2,4 (dokončit)
Ve středu 23.10. budeme mít výukový program záchranné zvířecí stanice, kde se děti dozví o ochraně přírody a co třeba dělat s nalezeným živočichem, atd. Uvidí zde celou řadu savců a ptáků. Cena 50,-Kč.
PŘV - do pátku (25.10.), prosím, vypracovat pracovní list Horniny a minerály (procvičování) - možno vypracovat s učebnicí nebo školním sešitem, v pátek odevzat p.uč. Klailové, o velké přestávce si pro PL přijdu (ve středu nám hodina odpadne). V pátek Vám také vrátím pracovní sešity (do 13.11. si v nich prosím opravte nebo doplňte cvičení str 6/cv. 1, 2; str. 7/cv.1, 2; str. 8/cv. 3, 5; str. 9/cv. 6, 8; str. 10/ cv. 9, 10; str. 11/ cv. 12, 13, 14, 15).

18.10.
VL: PS: 12-13
ČJ: napiš na papír popis nějakého předmětu (velikost, tvar, materiál, barva, zajímavosti, k čemu slouží, neopakuj stejná slova, používej přídavná jména a přirovnání) AJ: dokončit v pracovním sešitě str.12/1,2,3

17.10.
ČJ:PS: 11/1,2a (dokončit) AJ Ná: There were ten in the bed - naučit zpaměti 1. a 3. sloupec

16.10.
M: PS: 28/4,8,9

14.10.
ČJ: list cv.1 a,b, c
M : list cv. 1-6 (dokončit)

11.10.
AJ Ná: pracovni sešit 10/2, zopakovat psaní čísel

10.10.
ČJ: PS: 10/2 (dokončit) , napsat opravu úlohy do ČJ2 M: PS: 26/ 1,4,5 (dokončit)
VL:PS: str.10-11

9.10.
ČJ:PS: 9/9
M: PS: dokončit str. 24/ 1-9

8.10.
M: 18/1 (poslední 3 sloupečky u posledního sloupečku udělej ZK!!)

7.10.

ČJ: list a U: 17/2a (do ČJ2)

4.10.
AJ Ná: The Project My life - termín odevzdání pátek 11.10.

3.10.
M: list cv.7,10,11
VL: udělat zápis, znovu se podívat na videa o Marii Terezii, abyste znali její reformy!
AJ Sk: opakovat povely, slovíčka Unit 1
AJ obě skupiny:
Ve středu 9. 10. budeme s žáky zpřístupňovat on-line aktivity (www.projectonlinepractice.com) na procvičení angličtiny. K tomu je potřeba, aby žáci měli funkční e-mail a znali do něj heslo.
Je možné použít e-mail rodičů. Prosím, připravte žáky na tuto práci.

30.9.
ČJ: opakovat slovní druhy, základní skladební dvojice, mluvnické kategorie u podstatných jmen a sloves, větné celky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M: U: 17/4 (do M2)
AJ Ná: pracovní sešit 10/1, 3
AJ Sk: pracovní sešit 9/6
PŘV: vypracovat kontrolní otázky k tématu Horniny (9.10. vybírám a kontroluji)

Dnes donesou děti domů měsíční diplomy.

27.9.
M: 16/8 ( i se zkouškami)

26.9.
M: list cv.1,2 (dodělat),4
ČJ:PS: 6/2a,b (dodělat)

25.9.
ČJ:PS: 6/1

24.9.
ČJ: 11/6 (2 řádky v množném čísle)
VL:PS: str.6-7 ( u cv. 4. stačí zakroužkovat písmeno, nemusíte to tam psát)

23.9.
M: 10/6 (dokončit)
ČJ: PS: 6/1 (vypiš slova a za každé do závorky napiš zkratkou vzor)

19.9.
M:PS: 6/2 (celou tabulku) PŘV: vypracovat otázky k tématu Minerály(v pondělí si vyberu a zkontroluji) plus nezapomenout připravit se na pondělní písemnku (Třídění organismů)

18.9.
ČJ: dokončit list

17.9.
M:PS: 4/4,5
ČJ:PS: 5/3 a,b,c

a,b,c ( 4slova)

13.9.
Vyplnit dotazník pro celou rodinu ...do pondělí!
Do pátku odevzdat hotové skupinové projekty o Odpadech!

12.9.
M: PS: 3/1-5 (dokončit)

9.9.
M: vyplnit list
zopakovat násobky!!!
ČJ: dokončit list

6.9.
M: dokončit list
VL: vyzdobit 1. stranu v sešitě ( obrázek týkající se učiva)

Ve středu 11.9. bude cvičení v přírodě. Informatika (6h) bude!! Vážení rodiče, stejně jako v loňském roce, tak i letos učím v naší třídě vlastivědu a tak bych vás chtěla požádat o 108,-Kč na 2 PS do VL a 112,-Kč na pracovní Čtení s porozuměním do ČJ? Děkuji.

5.9.
M: PS: 2/9 (dokončit)

4.9.
Od zítřka už se učíme podle rozvrhu!!
D.Ú: Zjisti na cestě ze školy, co je kde podle ekologie špatně (odhozené odpadky, skládky, znečištění, chování lidí,...).
Podívej se na televizní noviny a zapiš, zda se tam řešilo něco, co je společné s ekologickými problémy.

3.9.
Zítra 4.9. končí vyučování celé třídy ve 12.35h. Od čtvrtka se budeme učit dle rozvrhu hodin.
Vypsat první stranu ŽK.
Obalit sešity a učebnice.
Donést věci na TV.

2.9.
Zítra si donesu do školy sešity, pomůcky a aktovku na učebnice. Škola bude končit v 11.40h.